Mothercare ootab Eesti e-kaupluselt 2% käibekasvu

Mothercare avab oktoobris e-kaupluse, kust ootavad lähiajal reaalselt 2% käibekasvu, kuid ettevõtte Emahool juhatuse liikme Ines Karu-Salo sõnul on ambitsioonid kordades suuremad.

Mothercare lansseerib inglise- ja eestikeelse e-poe käesoleva aasta oktoobris. Kus hakatakse lisaks Mothercare riiete ka ELC arendavaid mänguasju müüma. „E-poes pakutavat tootevalikut plaanime jooksvalt täiustada ning kasvatada,“ sõnas ettevõtte Emahool Baltikumi turundusjuht ja juhatuse liige Ines Karu-Salo.

Karu-Salo sõnul otsustasid nad Eestis e-poe teha, sest nad näevad ja usuvad, et e-kaubandus on kasvav ja arenev suund. „Kuna Eestis asuvad Mothercare kauplused vaid Tallinnas, siis usume, et e-kaubandus pakub võimalust jõuda rohkemate klientideni,“ on ta kindel. Lisaks aitab tema sõnul e-pood emadele ostlemist olulisemalt mugavamaks muuta – kui ema juba teab mida vajab, siis ei pea ta ise poodi  minema, vaid tellib kauba otse koju.

„Tegelikult oleme e-kaupluse peale juba pikemalt mõelnud, kuid alles aasta eest saime asjaga tõsisemalt edasi liikuda,“ rääkis Karu-Salo. Ta lisas, et nad arendavad e-kauplust koostöös emaettevõttega, kelle poolt on valitud veebiarendajad, kes vastavad brändi standarditele.

Karu-Salo sõnul ootavad nad lähiajal 2% käibekasvu seoses e-kaupluse avamisega, kuid tuleviku ambitsioonid on kordades suuremad. „Müüki hakkame tegema Baltikumi riikides ja ka Soome,“ ütles Karu-Salo.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara