Kaubamaja Osturalli veebikampaania võitis Digitegu 2014 tiitli

ADM Interactive poolt teostatud Kaubamaja Osturalli veebikampaania võitis Digitegu 2014 konkursi veebilehtede kategoorias.

Osturalli (veebi)kampaania eesmärk oli tuua Osturalli välja Tallinna ja Tartu Kaubamajade geograafilisest piiratusest ja muuta see kättesaadavaks ka nendele, kes füüsilisse Kaubamajja kohale tulla ei saa.

Kampaania loovidee keskmeks sai Osturallidel valitsev ralli-fiiling: hasart, küünarnuki- ja trügimistunne, kes-ees-see-mees ajakriitilisus. Ralliliku meeleolu edasi andmiseks kasutasime näiteks Ostukorvi „kella“, mis sundis kasutajaid oma otsuseid kiiresti tegema. Samuti oli kaubavalik piiratud koguste ja päevade kaupa täpselt nii nagu Osturallidel tavaks. Külastajatel oli võimalik tutvuda järgmiste päevade soodustoodetega, ent ostu sooritamiseks tuli oodata ära kauba „avanemispäev“. Toodete kogused olid piiratud ja suur hulk oste tehti päeva esimestel tundidel – ikka selleks, et keegi teine ette ei jõuaks.

Idee teostas ADM läbi Eestis unikaalse maandumislehe – lühiajaliselt toimiva täisfunktsionaalse e-poe rakenduse. Selleks, et maandumisleht reaalselt tööle saaks, tuli kampaaniavankri ette rakendada mitmeid osapooli: spetsiaalne kaubaladu, logistika ja kandekeskused, raamatupidamine, klienditeenindus jne. Veebipoe kaubavalik oli unikaalne, spetsiaalselt kampaaniaks tellitud ja valitud, spetsiaalselt veebipoe jaoks fotografeeritud ja komplekteeritud. Sooviks oli, et Osturalli kampaanialeht täiendaks Kaubamajades toimuvat Osturallit, mitte ei muutuks selle mikroosaks. Kaubamaja kui kliendi jaoks oli Osturalli veebikampaania unikaalne pilootprojekt: ettevõte, mis seni ei ole üldse tegelenud veebimüügiga, sai out-of-the-box e-kommertslahenduse ning –kogemuse.

2014 kevadisel Osturallil läksid esmakordselt müüki ka autod: tegu oli Eesti mõistes esmakordse sellise ettevõtmisega. Kindlasti tuli positiivse üllatusena see, et Osturalli ajal müügis olnud autod olid üks esimesi kaubaartikleid, mis juba esimeste tundidega läbi müüdi.

Kuna tegu oli ajakriitilise ja ajutise kampaaniaga, ei ole tegeliku Osturalli veebiga võimalik enam tutvuda. Küll aga avas ADM ajutiselt testkeskkonna (testsisu ja osalise funktsionaalsusega): osturalli.kaubamaja.ee

Tulemused:

Kampaanialehte külastas 4 päeva jooksul (02.04. – 06.02.2014) üle 77 000 unikaalse kasutaja (tulemus ületas prognoose 26,4%), seejuures külastasid pooled kasutajad kampaania e-poodi kampaania vältel rohkem kui ühe korra.

Kampaania ajal teostati ümardatult 2000 ostu: see tähendab, et käibenumbrid ületasid prognoose 20% ehk viiendiku võrra.

Mobiilsete vahendite (tahvel, mobiiltelefon) kasutamine tõusis 26,8%

Digitegu anti välja 17. septembril 2014 konverentsil Best Internet laval, kus þürii hindas konkursile esitatud tööde esitlusi.

Vaata Äripäeva turunduse teemaveebist Best-Marketingist , mis on Digitegu ning kes võitsid teistes kategooriates.

Osale arutelus

  • Silja Oja

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara