Ella Hopfeldt toodab ja turundab 100% ainult naistele

Eesti rõivabrändi Ella Hopfeldt ambitsiooniks on vallutada Euroopa turg naiste kvaliteet-triiksärkidega. Lähemalt räägivad oma ärist ja turunduslikest väljakutsetest ettevõtte juhid Marion Paavel ja Merit Lõokene.

Mis on Ella Hopfeldt?

Ella Hopfeldt on naiste triiksärkide bränd. Piltilikult öeldes, kui Ella Hopfeldt oleks reaalne inimene, siis oleks ta kaasaegne isemõtlev naine, kelle stiili iseloomustab moodne elegantsus. Temas oleksid ühendatud gretagarbolik androgüünne suursugusus ja angelinajolielik naiselikkus.

Kes särgid valmis õmbleb?

Kõik Ella Hopfeldti triiksärgid toodetakse meie lõigete järgi Eestis, AS-is Sangar. Triiksärgi õmblemine eeldab spetsiaalseid tehnoloogiaid ning ainult usaldusväärne tootja suudab pakkuda kõrget kvaliteeti, mis on Ella Hopfeldti särkide üks põhinäitajatest.

Millised on teie ambitsioonid?

Soovime, et Ella Hopfeldti bränd oleks Euroopas tuntud ja et üha rohkem naisi teadvustaks, et korraliku triiksärgi omamine garderoobis on lausa möödapääsmatu. Üritame ka natuke laiemalt teadvustada naistele, et nn naiselikkus ja stiilsus ei tähenda tingimata ainult väikest paljastavat kleiti ja liibuvaid riideid...

Kui paljud teie veebipoe ehshirts.com  külastajatest teevad ostu? 

Veebipoe kaudu müüki me alles alustasime ning sellest on natuke vara rääkida. Siiani toimus müük vaid Facebooki kaudu ning ise oleme tulemusega väga rahul.

Milline on hea veebipood?

Hea veebipood ei tohiks olla kuiv,  ? la tootepildid ja hinnad ning ongi kõik. Seal peaks olema meeleoluloovaid ja ostuimpulssi tekitavaid pilte. Aga kui klient jõuab poodi ning asub ostma, siis peaks protsess olema võimalikult lihtne ja selge.

Heas veebipoes peavad KINDLASTI olema mõõdutabelid, kui jutt käib riideesemetest. Ja hea veebipood peaks leidma mooduse, kuidas suunata klient enne ostu sooritamist ideaalset suurust kindlaks tegema.

Kas teie särgid on saadaval ka jaekaubanduses? Kas see on oluline?

Jaekaubandusest meie särke ei leia, me kasutame veebipoodi mitmel meie jaoks olulisel põhjusel:

1) Tavapärase jaekaubandusvõrgu lülide vahelejätmine võimaldab meil pakkuda kvaliteetseid tooteid mõistlikuma hinnaga. Meie tooted ei ole odavad, seda mitte, aga kui kasutaksime jaekaubandusvõrku, oleksid need veelgi kallimad.

2) Veebipood on meie pisike panus säästlikumasse tootmisse. Tänu veebipoele ei pea me tootma tohututes kogustes asju kaupluste riiulitele seisma, vaid saame toota täpselt nõudlust järgides. See tähendab vähem ülejääke, vähem kadusid, vähem raiskamist.

3) Veebipoest jõuab toode kliendini värskena. Seda ei ole mitu korda lahti pakitud ja eelmiste klientide poolt selga proovitud. Olgem ausad, ega ei taha küll osta poest valget triiksärki, mida on varem juba 5 naist proovinud.

Loe Äripäeva turundusveebis Best-Marketing täpsemalt, kuidas sai ettevõte nime, kes disainib, millistel turgudel tegutsevad, mille poolest nad erinevad teistest särgitootjatest, kuidas toimib nendel logistika ning millised on neil kõige suuremad turundusalased väljakutsed.

Osale arutelus

  • Silja Oja

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara