Rimi: 51 protsenti augustis ostetud köögiviljast on kasvatatud Eestis

Eestlaste eelistus osta kodumaiseid puu-ja köögivilju on kasvanud märkimisväärselt, sest Rimi kauplustes augustis müüdud köögiviljadest enam kui pooled olid kasvatatud Eestis.

Rimi ostujuhi Margus Amori sõnul eelistatakse võimalusel Eestis kasvatatud köögivilju, seda eriti suve teises pooles ja sügisel, kui saagid valmivad. Seda näitavad augustikuu müügitulemused, mille järgi oli Rimi kauplustest ostetud köögiviljast 51 protsenti kasvatatud Eestis. Ostujuhi sõnul on tegemist märkimisväärse kogusega. Kodumaise köögivilja müügitulemused oleksid tema sõnul palju suuremad, kui Eestis kasvatatud köögivilju, näiteks mugulsibulat ja tomatit oleks võimalik müüa aastaringselt. 

Amor selgitas, et sel sügisel teeb jaekett koostööd 20 nii suure kui väikese partneriga ning septembris on Rimi viljade valikus 85 eestimaist puu- või köögivilja või maitsetaime „Täna ei ole vaja kohaliku köögivilja ostmiseks turule minna –  kodumaised tomatid, kurgid, salatid, suvikõrvitsad ja muud viljad saab mugavalt kätte poest,“  lisas Amor.

Kõige populaarsem kodumaine vili Rimi köögiviljaletis on kartul, mida müüdi augustis 240 tonni. Sellele järgnevad porgand ja kapsas, mida müüdi vastavalt 92 ja 79 tonni. Rimi köögiviljavalikus on kohaliku saagi kasvuperioodi ajal lisaks tavapärastele kodumaistele viljadele veel Eestis kasvatatud kollased ja rohelised suvikõrvitsad, aedoad, Savoy kapsas, punane kapsas ja kõrvits ning Eesti sibulad: valge ja punane ning  salatisibul. Sellest nädalast on  Rimi kauplustes müügil ka Eestis kasvatatud õunad, mis on lettidel senikaua kui tänavust saaki jätkub.

Rimi kauplustes on vastavalt hooajale ning sortimendile igapäevaselt müügil enam kui 300 erinevat sorti puu- ja köögivilju.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara