Maxima: jaeturu liidriks kolme aastaga

Maxima plaanib kolme aasta jooksul avada kuni 20 kauplust ning tegevjuhi Vaidotas Pacesa sõnul annavad praegused ja tulevased kauplused ning logistikakeskus võimaluse olla parimad ja 2016. aastaks saada liidriks.

Pacesa sõnul on reedel, 26. septembril logistikakeskusele nurgakivi panek seotud ettevõtte efektiivsemaks muutmisega. „Me muudame kõiki oma protseduure efektiivsemaks. Aga fakt on ka see, et seoses logistikakeskusega muutuvad paljud protseduurid just kaupluse personali jaoks lihtsamaks,“ selgitas Pacesa.

„Et olla jaekaubanduses liider, siis seda peab tahtma ning Maxima seda ka tahab,“ ütles Pacesa. Lisades, et Lätis ja Leedus on nad juba liidrid. Pacesa selgitas, et liidriks saada, peab muutma enda protseduure efektiivsemaks ning avama uusi kauplusi. „2015. aastal avame oma esimese XXX kaupluse Tallinnas ning kui kõik läheb plaanide kohaselt, siis 2016 tuleb ka teine samasugune kauplus.“ Maxima plaanib 3 aasta jooksul avada 10-20 uut kauplust. „Ma usun, et praegused ja tulevased kauplused annavad meile võimaluse olla parimad ning oleme eesmärgiks võtnud, et 2016. aastal saame liidriks,“ ütles Pacesa.

Kauplustesse on kassapidajaid keeruline leida ning praegu mõtleb Maxima iseteeninduslike kassade peale. „Tänavu plaanime avada esimesed iseteeninduslikud kassad, mis aitavad kliente paremini teenindada,“ rääkis Pacesa. Lisades, et kui kliendid võtavad need hästi vastu, siis saavad paljud kauplused tulevikus iseteeninduskassad.

Uue logistikakeskuse valmimisega ei pea Maxima kaupluste inimesed enam aluseid sorteerima ning pidevalt üle lugema, palju tooteid on. „Kauplustes saavad töötajad keskenduda kaupluse arendamisele ning selle tegevuse parendamisele,“ sõnas tegevjuht. Ta lisas, et logistikakeskus annab kaupluse töötajatele võimaluse keskenduda sellele, mis on oluline.

„Meie koostööpartnerid viivad hetkel kaupa ise igasse kauplusesse, mis tähendab, et kaubaautodest võib mõnikord moodustuda kaupluse juurde järjekord,“ ütles Pacesa. Selgitades, et kui logistikakeskus saab valmis, siis tarnija toob kauba ühte kohta ning nad viivad selle ise laiali. „Kaup hakkab seeläbi kauplustesse kiiremini liikuma, mis parandab meie tarnekindlust ning tarbijad on rahul.“ Praegu viib üks tarnija kaupa kauplusesse umbes 2 korda nädalas, logistikakeskuse avamisega hakkab auto kaupluse vahel käima 5 korda nädalas.

Pacesa sõnul on Maximale tihti ette heidetud, et ta ei kuula teisi, kuid tema sõnul on reaalsus see, et nad on osa ühiskonnast. „Enda arendamisega investeerime ka ühiskonna heaolusse ja selle parendamisesse ehk aitame ehitada teid ja korrastame parke,“ ütles Pacesa.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara