Apranga müük püsis muutumatuna

Möödunud kuul püsis Leedu riiete jaemüüja Apranga müük eelmise aasta septembri tasemel.

Apranga septembri jaekäive vähenes koos käibemaksuga võrreldes möödunud aasta sama kuuga 0,2% ehk 16,4 miljoni euroni. Kolmanda kvartali jaekäive kasvas võrreldes möödunud aasta sama ajaga 5,6 protsenti 51,3 miljoni euroni, teatas Apranga börsile.

Jaanuarist kuni septembrini, kasvas Apranga jaekäive võrreldes möödunud aasta sama ajaga 8,6 protsenti 132,1 miljoni euroni.

Lätis suurenes üheksa kuu jaekäive võrreldes möödunud aastaga 15,1%, 34,4 miljoni euroni, Eestis 19,8%, 18,3 miljoni euroni, Leedus 3,8%, 79,3 miljoni euroni. 

Üheksa kuu jooksul avas Apranga 14 uut poodi, remontis 8 poodi ja sulges 4 poodi. Kolmanda kvartali lõpus oli Aprangal 158 poodi. Müügipinda oli 71 700 ruutmeetrit, mis on 5,1% rohkem kui eelmine aasta samal ajal.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara