Baltika müük kasvas 12%

Baltika septembri konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 4,68 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12%.

Baltika septembri konsolideeritud jaemüük oli 3,77 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 1%. Hulgimüük kasvas 105%, e-poe müük suurenes 74%.

Jaemüük suurenes Baltikumis 3%, sh suurenes Lätis 13%, Leedus 7% ja Eestis vähenes 4%. Venemaa jaemüük vähenes 8%. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 4%.

Baltika frantsiisipoodide suund täienes septembris kahe uue poega. Moskvas avas frantsiisipartner Gold Button esimese Baltmani poe Venemaal ning septembri lõpul avas frantsiisipartner Mirworld esimese Montoni poe Tenerifel. Baltikal oli septembri lõpu seisuga kokku 120 kauplust, sh on 1 frantsiisipood Venemaal, 1 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste müügipind suurenes 1% võrreldes eelmise aasta septembriga.

Baltika kolmanda kvartali müügitulud olid 14,57 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 16%. Jaemüük oli kokku 12,66 miljonit eurot (+12%), sh kasvas müük Baltikumis 14%. Hulgimüük oli 1,78 miljonit eurot (+53%) ja e-poe müük 99 000 eurot (+83%).

Üheksa kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 39,7 miljoni euroni, kasvades mullusega võrreldes 8%. Jaemüük oli kokku 35,8 miljonit eurot (+5%), sh kasvas müük Baltikumis 9%. Hulgimüük oli 3,54 miljonit eurot (+38%) ja e-poe müük 241 000 eurot (+55%).

Baltika väljumise tõttu Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014) kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana. Baltika müügiteade hõlmab vaid jätkuvate tegevusvaldkondade müüke, kui ei ole märgitud teisiti.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara