Statoil EXTRA lojaalsusprogramm teeb läbi põhjaliku uuenduse               

Statoil Fuel & Retail Eesti AS uuendab enda lojaalsusprogrammi Statoil EXTRA ning laiendab soodustusi mootorikütustele, kuumadele jookidele ja autopesule. Lisaks piisab edaspidi soodustuste saamiseks Swedbanki pangakaardi kasutamisest.

“Statoil EXTRA lojaalsusprogramm on kasutusel olnud juba 17 aastat. Nende aastate jooksul on klientide ootused ja tarbimisharjumused oluliselt muutunud ning värskendused on ühel ajahetkel möödapääsmatud,” ütles Statoil Fuel & Retail Eesti kaubandusdirektori kt Diana Veigel.

Uue püsikliendiprogrammi kontseptsiooni järgi muutub varem kehtinud kolme erineva tasemega lojaalsussüsteem ning kõik kliendid on edaspidi ühel ja samal lojaalsusprogrammi baastasemel, kuid mitmete soodustuste kasutusvõimalus sõltub konkreetse kliendi tarbimissagedusest.

Klientidele kindlasti rõõmu pakkuva võimalusena saab Statoil EXTRA lojaalsusprogrammis edaspidi osaleda ka kõigi Swedbanki pangakaartidega, mis hõlbustab lojaalsusprogrammis osalemist klientide jaoks veelgi. Statoil EXTRA uuenenud lojaalsusprogramm hakkab kehtima alates 1. oktoobrist 2014.

Statoil EXTRA lojaalsusprogrammiga liitunud nii endistele kui uutele klientidele hakkab kehtima kõigis Statoili täisteenindusjaamades miles kütuste ostul senine Kuldtaseme soodustus 2,3 eurosenti liitrilt, automaatjaamades – 1 eurosent liitrilt. Arvestades kliendi mootorikütuste tarbimisharjumusi, võimaldab uuenenud lojaalsusprogramm teha tulevikus kliendile personaalseid ja just temale sobivaid lisapakkumisi.

Teise muudatusena saavad 1. oktoobrist kõik Statoil EXTRA lojaalsusprogrammiga liitunud kliendid iga kuuenda tassitäie kohvi tasuta ning iga kolmanda autopesu poole hinnaga. “Sisuliselt saab klient kohvi hinnast ligi 20 protsenti alla, mis lihtsalt väljendub viie kohvi ostu järel võimalusena saada kuues kohv tasuta. Autopesu klient võib osta kaks kasvõi kõige odavamat autopesu ning kasutada kolmanda pesu puhul oma 50-protsendilist soodustust, valides sealjuures juba kallima pesuprogrammi,” selgitas Veigel.

Lojaalsusprogrammi uuendamisega avatakse igale olemasolevale ja uuele püsikliendile isiklik kasutajakonto, mida saab jälgida nii iseteenindusportaalis läbi veebi kui ka nutitelefonis Statoili mobiilirakenduse kaudu. Kontole hakatakse koguma nn “templeid” kohvi, autopesu ja kütuse ostude kohta ning klient saab ise jälgida, kui palju oste peab veel sooritama, et saada tasuta või allahindlusega toodet. Samuti näevad kliendid iseteenindusportaalis oma ostude ajalugu.

“Kuna lojaalsusprogrammi tingimused ning ka mõnede klientide andmed on meie andmebaasis muutmata olnud pea 17 aastat, palume kõiki olemasolevaid Statoil EXTRA kaardi omanikke külastada Statoili kodulehel iseteenindusportaali, kontrollida üle oma andmed, nõustuda uuenenud kasutustingimustega ning kinnitada sellega oma kliendikonto,” selgitas Veigel.

Koos lojaalsusprogrammi uuendamisega on üheks oluliseks muudatuseks võimalus kasutada Statoili lojaalsuskaardina ka Swedbanki pangakaarti. Lojaalsuskonto loomiseks ei pea klient ilmtingimata kasutama Statoil EXTRA kaarti, vaid saab lojaalsuskaardina kasutada ka kõiki Swedbanki pangakaarte. „Klientidele on see väga mugav lahendus, kuna üldjuhul on pangakaart enamikul meist alati kaasas,” lisas Veigel.

Lojaalsuskontole on võimalik lisada mitu kaarti, nii olemasoleva Statoil EXTRA kui ka kuni 9 Swedbanki pangakaarti. Veigeli sõnul sai esimeseks partneriks valitud Swedbank, kuna statistika järgi on üle 60% Eestis kasutuses olevatest pangakaartidest just Swedbanki väljastatud ning Statoili seob Swedbankiga pikaajaline varasem koostöö.

Alates 1. novembrist on kõikide lojaalsuskontole registreeritud kaartidega võimalik saada soodustust mootorikütuste ostul ka Läti ja Leedu Statoili teenindusjaamades, sest selleks ajaks on uus lojaalsusprogramm kasutusele võetud ka naaberriikides.

Lojaalsusprogrammiga liitumine uutele klientidele on võimalik Statoili teenindusjaamade kassas ning iseteenindusportaalis läbi veebi või mobiili, avades lojaalsuskonto ja sidudes selle pangakaardiga.

Statoil Fuel & Retail Eesti AS on juhtiv mootorikütuste ja esmatarbekaupade jaemüüja kokku 46 teenindusjaama ja kuue Statoil 1-2-3 automaatjaamaga. Ettevõttes töötab üle 550 inimese, neist ligi 500 teenindajat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara