Sandmani ja Euronicsi edukas sünergia

Sandman Euronics
Sandman Grupi kaubandusdirektor Martin Pedai

Hulgikaubanduse TOPi võitnud Sandman Grupi edule on aidanud kaasa kontserni kuuluva Euronicsi kauplusteketi edukas tegutsemine jaeturul. Sandman varustab Euronicsi kauplusi Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes.

Vastab Sandman Grupi kaubandusdirektor Martin Pedai.

Kui palju mõjutab Sandmani tegevust Euronicsi grupp?

Mõjutab palju. Eduka hulgimüügi tegemiseks on vajalik stabiilse müügikanali olemasolu. Hetkel töötame Euronicsi kauplustega nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka Soomes.

Kas Sandman ostab tooteid ainult Euronicsile või on ka teisi kliente?

Sandmani Grupi põhitegevus ongi hulgimüük nii kontserni sees kui ka välistele klientidele. Me oleme avatud koostööks kõikide edumeelsete ettevõtetega.

Kui palju on aastatega muutunud Sandmani tegevus? Kui palju on muutnud hulgikaubandus?

Meie 22 tegutsemisaasta jooksul on muutunud nii turg kui ka hulgikaubanduse olemus. Kui eelnevalt oli hulgikaubanduse olemus “cash and carry” ning sihturg valdavalt koduturg, siis tänaseks on turu mõõde pigem Euroopa Liit ning suurem osa suhtlemist on rahvusvaheline.

Mis on Sandmani jaoks suurimad väljakutsed kaupade sisseostul?

Võiks öelda, et kogu logistiline ning strateegiline planeerimine. Meie turg on küllaltki väike ning edukate tehingute nimel tuleb asju pikalt ette planeerida. Nii mõnegi hooajalise kaubaga tuleb piisavalt riskida.

Mis alusel otsustate, mida parasjagu on vaja sisse osta?

Ostame kaupasid vastavalt hooajale ning turu nõudlusele. Hetkel on päevakorras aastalõpu ning jõulumüügi kaupade ostmine.

Millist kaubamärki sooviksite ainuesindajana Eestisse tuua?

Ainuesinduse õigus ei ole tihti määrav. Meie jaoks on siiski olulisem tarneahela pikkus ning laopöörde kiirus.

Kui suurt tooteportfell on Sandmanil? Ja kui suureks on seda võimalik kasvatada?

Suuruse kasvatamine sõltub pigem turust ning tarbijate soovidest. Uute tehnoloogiate osas hoiame pidevalt silmad lahti.

Mida te tegite, et muuta ennast efektiivsemaks?

Efektiivsuse nimel teeme pidevalt tööd ning proovime ennetada ebameeldivaid üllatusi.

 

 

 

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara