Eesti toidutootjad osalevad Euroopa ühel tähtsamal toidumessil Pariisis

19. - 23. oktoobrini toimub Pariisis, Nord Villepinte messikeskuses rahvusvaheline toiduainetööstuse mess SIAL 2014 (Salon international de l’agroalimentaire), kus Eesti toidutootjate stende korraldab Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda, kes Eesti tootjate osalemist sellel messil vahendab juba 2002. aastast alates.

Eesti põllumajandus- ja toidusektori huvi Prantsusmaa turu vastu kasvab pidevalt, on ju Prantsusmaa Euroopa suuruselt teine turg, mis kindlasti pakub huvi ka meie väikese Eesti toidutootjatele. Tänavu tutvustavad messil oma tooteid E-Piim tootmine, Lightfood, Salvest, Saku Õlletehas ja Värska Vesi.  Tootjad kasutavad stendipinda kokku 82 ruutmeetrit. 

Tänavu 50. korda toimuv SIAL kuulub Euroopa tähtsaimate toidumesside hulka, mida korraldatakse üle aasta. Pariisi kogunevad toiduainetööstuste ja kaubanduse esindajad üle maailma, mistõttu ei piirdu Eesti tootjate huvi pelgalt Prantsusmaa turuga. 2013. aastal oli Prantsusmaa Eestile 16. kaubanduspartner osatähtsusega 1,8 protsenti, kogukäibega 459,8 miljonit eurot. Toiduainete ja põllumajandussaaduste ekspordi maht moodustas sellest 0,8 protsenti ja impordimaht 3,8 protsenti.

E-Piim tootmine tutvustab Pariisis juuste, võid ja piimapulbreid. Lightfood viib Prantsusmaale oma biokeemiliselt aktiivsed ja kasulikke piimahappebaktereid Lactobacillus Bulgaricus sisaldavad hapupiimajoogid. Värska Vesi pakub messil oma mineraalvett. Saku Õlletehas aga võtab messikülaliste jaoks kaasa õlled aga ka long-dringi ja energiajoogi.  Salvest viib Pariisi oma lastetooted. 

22. oktoobril on messi ja Eesti eksponente lubanud külastada ka Eesti  suursaadik Pariisis Sven Jürgenson ja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse ekspordinõunik Prantsusmaal Kristiina Kalda.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara