Põldma esitles oma rõivabrändi

Põldma Kaubandus
Põldma Kaubandus esitles oma rõivabrändi

Põldma Kaubandus tähistas piduliku juubeligalaga oma 20. tegutsemisaastat, kus esitleti ka esmakordselt moebrändi Denim Dreami disaineri Svetlana Puzorjova loodud kollektsioone.

"Julgustame kõiki inimesi oma unistuste poole püüdlema, suurelt mõtlema ja plaane ellu viima," rääkisid Põldma Kaubanduse omanikud Maile ja Heinar Põldma,  ning lisasid, et julgustades teisi, on nad ka ise sel aastal teinud esimesi samme enda suure unistuse suunas, milleks on Denim Dream isikliku rõvabrändi loomine. "Idee ja pikaajaline eesmärk on meil olnud juba 20 aastat."

Moebrändi disaineri Svetlana Puzorjova sõnul on Denim Dream kollekstiooni esimene osa inspireeritud Prantsusmaast ja sealsetest unetutest öödest, teine osa aga Taimaa loodusest ja põnevatest värvikombinatsioonidest ning kolmas osa Eestimaa puutumata loodusest ja kuumadest suveöödest.

Denim Dream kollektsiooni esitlusel astusid modellidena lavale teiste hulgas ka Birgit Õigemeel, Eda-Ines Etti ja Liis Lemsalu. Kollektsioon jõuab Denim Dream kauplustesse müügile alates 2015. aasta kevadest.

Põldma Kaubandus AS loodi 1994. aastal, kui avati oma esimene teksakauplus Sinine Kangur, kus müüdi rõivaid firmadelt Henry Choice, Levi’s, Lee, Diesel ja Wrangler. Tänaseks on ettevõte jõudsalt laienenud, omades 2014. aasta lõpuks juba 74 esinduskauplust üle Baltikumi ja ühte e-poodi. Töötajate arv on ettevõttes ligi 300.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara