Pop-up moepood ZERO° kolis Viru Keskusesse

Käesolevast nädalast on Viru Keskuse aatriumis end sisse seadnud Eesti moedisaini tutvustav ja müüv hüpikpood ZERO°. Eesti disainerite rõivaid ja aksessuaare saavad kõik moehuvilised linnasüdames uudistada ja osta kolme nädala vältel.

Viru Keskuse esimesel korrusel asuv hüpikpood ZERO° pakub suurt valikut kodumaist moedisaini sellistelt brändidelt nagu Uschanka, Tiina by Tiina Talumees, SWÄRK, LÄHEB, kood.ee, samuti on pop-up poes esindatud Kristel Kuslapuu, Liisa Soolepa, Raili Nõlvaku, Pamela Peepsoni ja Triinu Pungitsa looming.

Eelnimetatud rõivabrändide valikut täiendavad aksessuaarid moemärkidelt New Vintage by Kriss, Kätlin Kaljuvee, Mare Kelpman, MER?KH ja Jukocute. Lisaks on kohal MiNU ja Läti brändi One Wolf teksavalik nii meestele kui ka naistele.

Moerõivastele ja aksessuaaridele lisaks on pop-up poes võimalik uudistada kodumaise kohvritootja Playluggage erinevaid mudeleid ning looduslike aroomiküünlaid Valhalla Factory’lt. Pop-up poe sisustusele aitas omalt poolt kaasa Eesti mööblitootja Borg.

Pop-up pood ZERO° on avatud 9. novembrini Viru Keskuse esimesel korrusel.

ZERO° on Tallinna Loomeinkubaatori esitluskeskkond moe- ja aksessuaaridisainerite loomingule, mis igapäevaselt tegutseb Baltika kvartalis.

Viru Keskus on Eesti kõrgeima külastatavusega ostukeskus, kust leiab lisaks kvaliteetsetele moekaupadele ka raamatupoe ja ilutoodete osakonna. Keskuses asub üle 100 kaupluse ja teeninduskoha.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara