Veebikaupmehed: kõige kärsitum on impulssostja

Milline võiks olla maksimaalne tarneaja pikkus, et rahul oleks nii klient kui ka tarnija ise? Ja kas alati on parim just võimalikult lühike tarneaeg?

Kuna kliendi seisukoht on, et mida lühem tarneaeg, seda parem, püüavad ettevõtted teha kõik endast oleneva, et tarneaeg oleks võimalikult lühike – see on kõigi osapoolte huvides, kirjutab 21. oktoobri Äripäev logistika rubriigis.

Cherry Media OÜ juhatuse liige Andres Susi rääkis, et ideaalis tahab klient muidugi võimalikult kiiret tarnet, kuid paljuski oleneb see kaubakategooriast. “Mida impulsiivsem ost, seda kiiremat tarnet eeldatakse,” selgitas ta, tuues näiteks parfüümi, mida tahetakse kiiresti proovida. “Paremini planeeritud internetiostude puhul on klient valmis veidi ­ootama, kui teab, et saab kauba tavapoe hindadega võrreldes soodsamalt,” kinnitas Susi. “Või siis on tegu mõne brändi või mudeliga, mida suuremad kohalikud jaekaupmehed ei müü,” lisas ta.

Susi sõnul on testitud teatud kaupade müümist “kohe kätte” põhimõttel ning nädalase tarnega. Olulist mõju müügile sel tema sõnul ei olnud. “Hind ja muud faktorid mõjutavad müüki rohkem,” lausus ta. Nii nagu iga kaubandusettevõtte puhul, on ka Cherry.ee jaoks oluline laovaru ja müügi suhte optimeerimine. “Sisuliselt on see lihtne matemaatika – mida vähem pead investeerima laovarudesse, seda paremat hinda kliendile pakkuda saad,” kinnitas Susi. “Cherry.ee ärimudel on üles ehitatud sooduskampaaniatele, mis eeldab teatud järeleandmisi osa kategooriate tarnekiiruses.” Ta lisas, et impulssostude puhul on tegu ühe- kuni kolmepäevase tarnega.

Loe pikemalt Äripäevast, mida räägivad veebikaupluse tarneaja pikkusest Rahva Raamat, Suva, Baltika.

 

 

 

 

Osale arutelus

  • Ketlin Rauk

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara