Rimi ärgitab kilekottidest loobuma

Rimi tõi esimese jaeketina puu- ja köögiviljade pakkimiseks müügisaali keskkonnasõbralikud  paber- ja võrkkotid.

Rimi kaupluste puu- ja köögiviljade osakonda pannakse kaheks nädalaks alternatiivina kilekottidele tasuta paberkotid, et kutsuda inimesi üles tegema keskkonnasõbralikke valikuid. Jaeketi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul müüakse Eestis ühes kuus umbes 5,5 miljonit kilekotti, mis jõuavad varem või hiljem loodusesse. Ühe kilekoti lagunemiseks looduses kulub umbes 1000 aastat.

„Üheks võimaluseks alandada ringluses olevate kilekottide arvu, on vähendada väikeste läbipaistvate kilekottide kasutamist. Just seepärast soovitame kasutada puu- ja köögiviljade pakkimiseks keskkonnasõbralikumaid paberkottidesse," märkis Lilleoja. Ta lisas, et kahenädalase perioodi lõpus vaadatakse üle, kui populaarseks paberkottide kasutamine osutus. „Loodetavasti hakkavad kliendid eelistama puu- ja köögivilja ostudel kilekottide asemel paber- või võrkkotte ning saame seda võimalust pakkuda ka edaspidi.“ 

Alternatiiviks paberkottidele on Rimi kauplustes puu- ja köögiviljade pakkimiseks müügil ka 1-eurose soodushinnaga korduvkasutatavad Hug-Bag võrkkotid. 

Loodushoiukampaania vältel on puu- ja köögiviljade pakkimiseks vajalikud paberkotid klientidele tasuta. Kõiki, kes otsustavad kampaania perioodil siiski vilju kilekotti pakkida, kutsutakse üles tegema ühe sendi suurune annetus Eestimaa Looduse Fondi Läänemere programmi. Selleks tuleb Rimi kassas müüjale oma annetamise soovist teada anda ning kliendi arvele lisatakse 1 sent. Eestimaa Looduse Fondile antakse kogutud annetussumma üle novembris.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara