Walkingi uuenduskuuri aitas teostada endine Swarovsky stateegiajuht

23. oktoobril avas Walkingi Tallinnas Ülemiste keskuses uue kontseptsiooni järgi loodud järjekordse poe, mida aitas luua endine Swarovsky strateegiajuht Mehdi Draoui.

Walkingi uues poes on endisest paremini tajutav tema positsioneering perepoena, mis tähendab, et jalanõusid pakutakse nii lastele, meestele, naistele kui ka vanemale generatsioonile ning need on moodsama ja parema ruumilahendusega kaupluses kergemini leitavad. Samuti on sisekujunduses võetud ideid kodust, kus üks pere elab.

Walkingi hinnatase on olnud alati soodne ning ka uus kontseptsioon näeb ette hea hinnaga jalanõusid, mille hinna ja kvaliteedi suhe on optimaalne.

Koostööpartneriteks uue kontseptsiooni loomisel olid pikaajalise kaubanduse ja moemaailma kogemusega, Swarovski, Givenchy ja Louis Vuittoni heaks töötanud  prantslane Mehdi Draoui.

Walking avas enda esimese kaupluse Tartu Kivilinna Kaubanduskeskuses 1996. aastal. Üle Eesti on hetkel 15 Walkingi kauplust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara