Apranga käive kasvas visalt

Leedu rõivaketi Apranga käive kasvas kolmandas kvartalis aastaga vaid 5%, firma põhjendas kesist kasvu halva ilmaga juulis ja septembris.

Apranga käive ulatus kolmandas kvartalis 141,4 miljoni Leedu litini (41 miljonit eurot), mis on vaid pea 7 miljonit litti rohkem kui aasta eest. Rõivafirma puhaskasum oli 14,3 miljonit litti võrreldes 14,4 miljoniga aasta eest.

Kolmandas kvartalis kasvas Apranga käive kõige kiiremini Eestis, kus aastane kasv oli 24,8%. See oli ettevõtte teatel tingitud 4 uue poe avamisest.

Apranga üheksa kuu käive oli 456 miljonit litti ja see kasvas aastaga 8,6%. Kasum enne tulumkasu ulatus 33,7 miljoni Leedu litini, mis on 2% enam kui aasta eest. Puhaskasum oli 28,3 miljonit eurot. Kõige kiirem oli kasv Eestis 19,8% ja aeglasim Leedus 3,8%.

Aprangal on üle 150 kaupluse Eestis, Lätis ja Leedus. Eesti turul müüb Apranga muu hulgas brändide Zara, Hugo Bossi, Massimo Dutti rõivaid.

Apranga aktsia maksab Vilniuse börsil 2,62 eurot.

Osale arutelus

  • Birjo Must

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara