E-poes kosmeetikatooteid müües järgi seadust

Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et reeglina kehtivad e-kauplustes müüdavatele kosmeetikatoodetele samasugused nõuded nagu jaekaubanduses. 

Sarnaselt tavapoega peab e-kaupluses kindlasti olema kosmeetikatoote kohta esitatud toote hind, ühikuhind, nimetus, kogus jne.

Muu hulgas ei tohi nii jae- kui e-kaubanduses omistada kosmeetikatoodetele ravivaid ja/või tervendavaid omadusi, mis võivad tarbijale jätta mulje, justkui saaks ta selle tootega oma tervisemuredele lahenduse. See tähendab, et toote nimetuses, infos või reklaamis on keelatud kasutada sõnu „raviv“, „tervendav“, „põletikuvastane“ vms.

Kolmapäeval, 29. oktoobril toimus tarbijakaitseametis ümarlaud, kus tarbijakaitseameti, sotsiaalministeeriumi, terviseameti, keemiatööstuse liidu, kaubandus-tööstuskoja ja ettevõtjate esindajad arutasid e-kaubanduses kosmeetikatoodete müügiga seonduvaid küsimusi.

Kuna seadusi saab tõlgendada mitmeti, siis leppisid pooled ümarlaual kokku, et koostatakse e-kauplejate juhendile „Juhend e-kaubandusega tegelevale ettevõtjale“ lisa, milles selgitatakse täpsemalt, kuidas ja millist teavet kosmeetikatoodete puhul e-poes avaldada võib ja avaldama peab.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara