Torell selgitas, et nii, nagu muutuvad inimeste hoiakud, muutuvad ka ettevõtted. “Inimesed eeldavad, et ettevõtted, kellega nad igapäevaselt koostööd teevad – olgu need kauplused, toiduainetetoojad või spordisaalid – käituksid oma põhitegevuses vastutustundlikult ja hooliksid kogukonnast. Igal ettevõtjal on võimalus valida konkreetne viis ja tegevus, kuidas kogukonda panustada,“ sõnas ta. Torell lisas, et tulevikus on vastutustundlikkus iga ettevõtte DNA-sse sisse kirjutatud juba algusest peale. „Mida suurem on ettevõtte, seda suurem on peaks olema ka tema vastutustunne ühiskonna ees,“ lisas ettevõtte juht.
Torell nõustus konverentsil majandus- ja taristuministri seisukohaga, et vastutustundlik ettevõtlus saab alguse töötajate väärtustamisest. „Töötajate väärtustamine on vastutustundlikkuse puhul võtmeküsimus. Meie eesmärk on olla jaekaubanduse parim tööandja,“ lisas ettevõtte juht.