Rimi emaettevõte: ostjad ootavad jaeketilt üha enam vastutustundlikkust

Rimi IV jaekaubanduse konverentsil sõnas Rimi emaettevõtte ICA vanemasepresident Kerstin Lindvall, et kliendid ootavad jaekaubanduse ettevõtetelt vastutustundlikku käitumist aina rohkem.   

Lindvall tõi välja, et Rimi klientide seas läbi viidud küsitlusest selgus, et inimesed ootavad neilt esmalt ausust ja avatust. "Kõikides riikides, kus ICA grupp tegutseb, on inimeste jaoks oluline, et me pakuks võimalikult palju kodumaiseid ja orgaanilisi tooteid. Mul on hea meel tõdeda, et ohutu ja tervislik toit on prioriteet nii meie grupile kui ka meie klientidele."

Lindvalli sõnul saab ettevõtte kasu sotsiaalsele vastutustundlikkuse fokusseerimisest mitmel viisil, sealhulgas tõuseb kasumlikkus ja vähenevad kulud. "Näiteks me proovime kontrollida oma toodete kvaliteeti võimalikult palju juba tootmise faasis, et alati tagada ohutu toit oma klientidele ja teisest küljest vältida kulukaid tagasikutsumiskampaaniad," lisas Lindvall. 

Ta tõi välja, et ICA grupp on maailma esimese ettevõttena viimased kaks aastat välja andnud kvartaalset jätkusuutlikkuse aruannet. "Me ei kajasta seal mitte ainult edulugusid ja positiivseid uudiseid, vaid ka enda tehtud vigau ning kriitikat meie suunal," märkis Lindvall.   

ICA gruppi kuulub 2100 kauplust Rootsis, Norras ja Baltimaades. Kogu grupp annab tööd rohkem kui 21 000 inimesele. 

Rimi IV jaekaubanduse konverentsil  “Vastutustundlik ettevõtlus – kellele ja milleks?“ arutleti sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse võimaluste ja tulevikutrendide teemal majandus- ja kaubanduseksperdid. Konverentsil esinesid teiste seas majandus-ja taristuminister Urve Palo, majandusekspert Hardo Pajula, Rimi Eesti Food tegevjuht Anders Torell, SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit jt.  Rimi jaekaubanduse konverentsi korraldatakse alates 2011. aastast.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara