Sainsbury's lõi klientidele kiire ostlemise äpi

Suurbritannia suuruselt kolmas supermarketite kett Sainsbury's katsetab uut ostlemise äppi, millega saab klient kiiresti ostukorvi kokku panna ning viibida kaupluses lühemat aega.

Uue äppiga saab tarbija koostada enne kauplusesse minekut virtuaalse ostukorvi soovitud toodetest, kirjutab The Retail Bulletin. Lisaks navigeerib äpp klienti kaupluses nende toodete juurde, mida ta on virtuaalsesse ostukorvi pannud, et ta need kiiresti üles leiaks. Lõpuks on võimalik äppi kaudu ka tooted skaneerida ja maksta mobiiliga, et säästa kliendi aega kaupluse kassajärjekorras seismisest.

Sainsbury's sõnul on äpp ennast tõestanud sellega, et vähendab tarbijate kaupluses veedetud aega ning klient saab ostudega kauplusest kiiresti väljuda.

„Me teame, et klientide ostud ei alga meie kaupluse uksel vaid nad teavad enne kauplusesse tulekut väga selgelt, mida nad sealt soovivad,“ ütles Sainsbury's tehnoloogiadirektor Jon Rudoe.

„Kliendid soovivad kauplusi külastada, kuid soovivad seda teha väge kiiresti. See on ka üks põhjus, miks me otsustasime praegu esmajärjekorras digitaallahendustesse investeerida.“

Hetkel on seda tehnoloogiat proovitud mõningates Sainsbury's kauplustes, kuid järgmisel aastal on see juba kättesaadav ettevõtte kõikidele kliendikaardi omanikele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara