LPP Retail Estonia: panustame kaupluste sisusse ja vaateakendele

LPP Retail Estonia juht Tarmo Põiklik rääkis, et nende jaoks on täna oluline investeerida kaupluste vaateakendesse, sisustusse ja sisekommunikatsiooni, sest see meelitab keskust külastavad kliendid nende kauplusesse.

LPP Retail Estonia ettevõtte kommunikatsiooni teeb eriliseks see, et nad ei tee reklaami vaid suhtlevad oma klientidega läbi kaupluse. „Kaupluse asukoht, välimus on see, millega tehakse hästi palju tööd,“ ütles Põiklik turunduskonverentsil Wazzap. Ta lisas, et kui nad teeksid reklaami, siis paneksid nad kõik majaseinad seda täis, mitte ei panustaks telesse ning raadio hommikumängudesse.

Täna on moekaupade diktaatoriks H&M ning Põiklikul on hea meel olla tagaajaja rollis, sest selge siht on ees – üks suur, kes lükkab kõik eest ära. „Iga päev näen kontori aknast Radisson SASi seinal nende suurt reklaami.“ Ta lisas, et sellisele kaubamärgi naabriks olla on Ülemiste keskuses  hea näide, kus neljast võimalikust asukohast H&M kõrvaluksest kolm on nende omad ning need kolm töötavad väga hästi „Meie tahame olla väga heade konkurentidega koos, väga heas kaubanduskeskuses,“ ütles Põiklik.

Põikliku sõnul räägitakse kogu aeg, et e-kaubandus tuleb ja murrab maha. „Moekaupade puhul ma seda ei näe ning e-kaubanduse mõju on täna vähe näha,“ rääkis ta. Põiklik usub, et päris poed muutuvad kogu aeg veel paremaks ning tema hinnangul lähima 10-15 aasta perspektiivis reaalne kaubandus kuskile ei kao.

Täna investeerib LPP Retail Estonia väga palju oma vaateakendesse, kaupluse sisustusse ning sisekommunikatsiooni. „Näiteks meie Ülemiste Keskuse Reserved kaupluse jõulu vaateaken maksis 4000 eurot.“ Põiklik lisas, et kui see vaateakna investeering korrutada jämedalt 26 kauplusega, siis see imidži kulu ei ole üldse väike.

LPP Retail Estonia teeb väga tihedat koostööd kaubanduskeskustega ning kui keskusel on hea kampaania, siis nad lähevad sellega kohe kaasa. „Täna tegeleme sellega, et saaksime kaubanduskeskuse külastajatest maksimum arv kliente enda kauplustesse,“ ütles Põiklik, lisades, et nemad ei suuda kaubanduskeskustesse rohkem rahvast tuua ja seda peab keskus ise tegema.

Kaubanduses on asukoht primaarne. Põiklik tõi näite, et nende üks nõrgem bränd House, tegi Ülemiste keskuse avamise esimestel päevadel parimat müüki, mida nad ei ole harjunud nägema ja arvasid, et tegemist on statistilise veaga. „Heade tulemuste taga on kaupluse hea asukoht, mis asub peasissekäigust paremal pool ning parempoolse liiklusega rahvas liigub ka keskuses samas suunas.“

LPP Retail Estonia omab viit kaubamärki (Reserved, Mohito, Cropp, House ja Sinsay), 26 kauplust, üle 300 töötaja. 2014 aasta 10 kuu jooksul on külastatud LPP Retail Estonia kauplusi 6,5 miljonit korda ning on ostetud 1,2 miljonit toodet.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara