Millised ettevõtted teenisid kasu Hiina ostlemispäevast?

Kuigi enamuse Alibaba algatatud ostlemispüha kasumist võtsid omale Hiina brändid, said suure kasumi ka mitmed globaased brändid.

Alibaba purustas eelmise aasta üksikute päeva rekordi, milleks oli 5,75 miljardit dollarit, teenides sellel aastal 9,3 miljardit dollarit 24-tunnise müügiperioodi jooksul.

Hiina nutitelefoni ettevõte Xiaomi müüs elektroonika kategoorias kõige enam kaupu, Apple ja Samsung seevastu jõudsid esiviisikusse. Hiina Huawei, mis on globaalsel turul jõudsalt kasvanud, oli kõige ostetuimate brändide seas kolmandal kohal. 

Alibaba emade ja beebide toodete kategoorias olid edukad Kimberly-Clark ja Walt Disney.

Alibaba tegevjuht Jack Ma märkis, et üksikute päeva sooduspakkumised võisid jõuda tarbijateni enam kui 220 erinevas riigis; globaalseid müüjaid oli enam kui 20st riigist ning Tmall keskkonnas tegi tehinguid enam kui 27 000 müüjat.

Üksikute päeval müüdi kõige enam kaupa Hiinas, millele järgnesid Venemaa ja USA.

Ma märkis, et nad muretsevad pisut kaupade õigeaegse kohaletoimetamise pärast. Hiina suurim e-kaubanduse ettevõte täidab päevas keskmiselt 17 miljonit tellimust, kuid üksikute päeval said nad enam kui 260 miljonit tellimust.

 

Osale arutelus

  • Raido Neemre

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara