Kaubamaja turundusdirektor hakkab juhtima I.L.U. kauplusi

Alates 24.11.2014 asub I.L.U. kauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti ja ilutoodete maaletoomisega tegeleva OÜ TKM Beauty ja juhatuse liikme ja tegevjuhina ametisse Kaubamaja AS turundusdirektor Anne-Liis Ostov. Senine juhatuse liige Lea Endrikson lahkub Tallinna Kaubamaja Grupist.

Lea Endriksoni sõnul sai möödunud kuul Ülemiste keskuses I.L.U. ja L´Occitaine poe avamistega üks oluline etapp ettevõtte arengus läbi ja aeg on uuteks isiklikeks väljakutseteks. „Olen I.L.U. kaupluste arendamisega tegelenud nende algusest peale – rohkem kui seitse aastat. Igaüks meist vajab aeg-ajalt muutusi ja aeg on teatepulk üle anda.“ ütles Endrikson.  

Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp sõnas, et hindab väga Lea Endriksoni panust ettevõtte arendamisel ja avaldas samas heameelt, et uus juht tuleb Tallinna Kaubamaja Grupi seest. „Ilutoodete müügis oleme Tallinna Kaubamaja Grupiga Eesti jaekaubanduses kindlal liidripositsioonil ja pean oluliseks juba saavutatu edasiarendamist. Olen kindel, et Anne-Liis Ostovi pikaaegne kogemus ja senine hea töö Kaubamaja turundusdirektorina, annab suurepärase eelduse grupi ilukaubandusvaldkonna jätkuvaks arenguks.“

Ostovi sõnul on ettevõtte juhiks asumine ajal, mil kaubandus on tänu e-kanalite arengule läbi tegemas suuri muutusi, uus ja väga põnev väljakutse. „Tean, et I.L.U. kauplustel on püsiklientide silmis väga hea tuntus ja maine ning ettevõttel tugev ja professionaalne meeskond. TKM Beauty hulgimüügiportfellis on mitmeid maailmas tuntud ilubrände nagu L´Occitaine, Ren jt. Kõik eeldused edukalt edasi minna on olemas,“ märkis Ostov.

Anne-Liis Ostov on töötanud Tallinna Kaubamaja Grupi erinevates ettevõtetes turundusalastel ametikohtadel alates 2004-ndast aastast, neist viimased 3,5 aastat Kaubamaja turundusdirektorina, kus töötab paralleelselt uuele ametile veel jaanuari keskpaigani. Lisaks Kaubamaja turundustegevusele on Ostov vastutav ka Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtete grupiüleste turundus- ja püsikliendiprojektide ning kommunikatsiooni eest, millega jääb ta jätkuvalt tegelema ka pärast OÜ TKM Beauty ja OÜ TKM Beauty Eesti juhatuse liikmena tööle asumist. Enne Tallinna Kaubamaja Grupis tööle asumist on Ostov töötanud turundusalastel ametikohtadel AS-is Leks Kindlustus ja AS-is Elion. Ostov on lõpetanud Tallinna Ülikooli infoteaduste erialal ning EBSi magistriõppe rahvusvahelises ärijuhtimises

OÜ TKM Beauty Eestil on 6 kosmeetikatoodetega kauplevat I.L.U. kaubamärgi all tegutsevat poodi Eesti suurimates kaubanduskeskustes ja ettevõtte 2013. aasta käive oli 4,6 miljonit eurot.  OÜ TKM Beauty tegevusalaks on kosmeetikatoodete maaletoomine ja ettevõtte käive 2013. aastal oli 0,6 miljonit eurot.

OÜ TKM Beauty ja OÜ TKM Beauty Eesti on Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluvad ettevõtted., kuhu kuuluvad veel Kaubamaja AS, Selver AS, Kulinaaria OÜ, Topsec Turvateenused OÜ, Viking Security AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, TKM Auto OÜ, KIA Auto AS, Viking Motors AS, AS TKM King ja Rävala Parkla AS Selver Latvia SIA, SIA TKM Latvija, SIA Forum Auto, KIA Auto UAB. Tallinna Kaubamaja Grupi 2013. aasta käive oli 499 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara