Baltika müük kasvas 13%

Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%.

Rõivatootja novembri jaemüük oli 4,98 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10%. Hulgimüük kasvas eelmise aasta novembriga võrreldes 68%, e-poe müük suurenes 1%. E-poe eelmise aasta novembri müügis sisaldub olümpiakollektsiooni müük summas 47 000 eurot, tavakollektsiooni müügi kasv oli 209%.

Jaemüük suurenes Baltikumis 15%, sealhulgas Leedus 22%, Lätis 19% ja Eestis 9%. Venemaa jaemüük vähenes 18% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 6%.

Baltika jaevõrk suurenes ühe poe võrra – Jõhvis avati Bastioni pood. Baltikal oli novembri lõpu seisuga kokku 126 kauplust, seal hulgas on frantsiisipoed – 4 Venemaal, 1 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 tegutsevat poodi Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind jäi eelmise aasta sama perioodi tasemele.

11 kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 50,5 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 8%. Jaemüük oli kokku 45,2 miljonit eurot (+5%), sealhulgas kasvas müük Baltikumis 9%. Hulgimüük oli 4,74 miljonit eurot (+49%) ja e-poe müük 413 000 eurot (+63%).

Seoses Baltika väljumisega Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014), kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara