E-poodleja kulutab arvutis rohkem kui telefonis

Hoolimata langevatest arvutite müüginumbritest, selgub uuest uuringust, et e-poodlejad kasutasid ameeriklaste "musta reede" ostupühal ostlemisvahendina pigem arvutit, mitte telefoni, vahendab Marketwatch.

Internetipoodlejad kulutasid "mustal reedel" läbi arvutite keskmiselt 135, 33 dollarit ning telefoni ja tahvelarvutit kasutades 116,02 dollarit, selgub IBM jaemüüjate tehingute analüüsist.

“Mobiiltelefonide kasutamise ümber on palju kära, kuid arvutid on siiski jätkuvalt e-kaubanduse tööhobused,” märkis IBM Smarter Commerce juht Jay Henderson.

Telefoni teel osteldes otsivad inimesed enamasti paremaid hindu, kuid ostmiseks kasutatakse pigem tahvelarvuteid. "Mustal reedel" käis 35% internetiliiklusest läbi nutitelefonide – seda on üle poole võrra enam kui tahvelarvutitega. 52% internetiliiklusest käis aga arvutite kaudu.

16% e-ostudest sooritati tahvelarvutiga, nutitelefonidega sooritati 12% ostudest. Vahe tuleneb põhiliselt ekraani suurusest. Tahvelarvutite ja personaalarvutitega saab esemeid lähemalt uurida ja veenduda nende kvaliteedis.

"Musta reede" ostlejad on sel aastal aga kitsimaks muutunud, kulutades keskmiselt 130 dollarit tellimuse peale; võrreldes eelmise aastaga on langus 4%, selgub uuringust.

Osale arutelus

  • Raido Neemre

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara