Baltika kaubamärkide boonusprogramm laienes veebipoodi

Baltika püsiklientide boonusprogramm AndMore laienes kõikide Baltika kaubamärke pakkuvasse veebikaubamajja.

„Võib öelda, et oleme teinud selle aastaga suure hüppe olemaks uuenduslik ja multikanalitesse panustav kaubandusettevõte – oleme avanud tänapäevase online müügikanali ning paindliku ja kõiki meie kaubamärke ühendava boonusprogrammi. Selleks, et luua erinevate kanalite vahel tõelist sünergiat, otsustasime nüüd kaks asja kokku panna ning luua siinse regiooni rõivakaubanduses ühe esimestest boonusprogrammidest, mis kasutatav nii jae- kui online kanalites,“ sõnas Baltika Grupi Turundus- ja Müügidivisjoni direktor Kati Kusmin.

Suvel käivitatud ja Montoni, Mosaici, Bastioni, Baltmani, Ivo Nikkolo ning Blue Inc London kaubamärkide poode ühendav AndMore boonusprogramm on klientide poolt aktiivselt vastu võetud – nii Eestis, Lätis kui ka Leedus on sellega liitunud kokku juba üle 170 000 inimese, kes teinud boonusprogrammi eeliseid kasutades  oste ligi 17 miljoni euro väärtuses. „Konkurents on kasvanud ja kliendid ootavad suuremat paindlikkust ning sellest lähtusime AndMore boonusprogrammi luues. Andes võimaluse kasutada AndMore boonusprogrammi raames teenitud boonusraha vabalt valitud ajahetkel, ükskõik millises meie kaubamärgi poes, pakkudes personaalseid sünnipäevaboonuseid ning paindlikumat ja pikemat kaupade tagastusvõimalust, oleme võitnud ka nende klientide tähelepanu, kes seni sellistest programmidest mööda on vaadanud,“ tõi Kusmin välja AndMore boonusprogrammi tugevused. Uute liitujate arv on kolme Balti riigi peale kokku olnud sel aastal 44% suurem, kui seniste püsikliendi programmidega liitujate osakaal aasta tagasi.

Baltika Grupi kaubamärke ühendav veebikaubamaja andmorefashion.com on tõstnud uutesse kõrgustesse Baltika kaubamärkide e-müügid ning toetab Kusmini sõnul selgelt ka jaemüüki. E-pood toimib tema sõnul üha selgemalt klientide jaoks mitte ainult otsese, vaid ka eel-ostu kanalina, mille kaudu meelepäraseid tooteid välja valitakse ning toodete kättesaadavust kauplustes kontrollitakse. Baltika e-pood pakub kõikide Baltika Grupi brändide tooteid üle terve Euroopa, Ukrainasse ja Venemaale ning tänaseks on kaupu lähetatud rohkem kui 25 erinevasse riiki.

Veebikanalis nüüdsest kehtiv AndMore boonusprogramm on kättesaadav nii juba programmiga jaekanalis liitunutele, kui ka päris uutele soovijatele. Boonusprogrammiga jaekaupluses liitunud saavad enda püsikliendi staatust kinnitada e-maili aadressi kaudu ning seejärel muutuvad talle veebikanalis kättesaadavaks nii oma kontoga seotud info, kui ka seni vaid jaekauplustes kehtinud eelistingimused. Samuti saab veebis ennast tuvastades jälgida oma boonuseurode saldot ja vaadata ning muuta klienditeavituse sätteid.

„Suurem kanalite vaheline integreeritus on tänapäevases kaubanduses selge konkurentsieelis ning mida rahulolevam on meie klient, seda paremad on ka meie tulemused ettevõttena,“ ütles Kusmin. „Eesti ei ole täna ehk oma laiemat e-võimekust kaubanduses realiseerinud sel määral, kui potentsiaali oleks. Usun, et paljud tänased kaubandusettevõtted, kes tajuvad tihenevat konkurentsi, on juba asunud või hakkavad üsna pea samas suunas liikuma. Me omalt poolt lubame, et see on alles algus ja arendame üha uusi viise, kuidas oma kaubamärkide seniseid ja tulevasi kliente positiivselt üllatada,“ lisas ta.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara