Klient kujundas Rimile uue ostukoti

Rimi loodushoiukampaania osana korraldatud kangast poekoti disainikonkursi võitis rahvahääletusel Tartu kujundaja ja illustraator Maria Karolin. Tema kujundusega poekott jõuab Rimides müügile järgmise aasta kevadel. Lisaks koguti annetusi Eestimaa Looduse Fondi Läänemere programmi.

Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul laekus disainikonkursile enam kui 150 kavandit nii lasteaialastelt kui ka professionaalsetelt kujundajatelt. Enim hääli saanud Maria Karolini disainitud kangast poekotid jõuavad Rimi kauplustesse kevadel. "Loodetavasti ärgitab Tartu kujundaja loodud eriline disaini inimesi ostude kojuviimiseks valima just loodussäästlikku kangast kotti,” lisas Lilleoja.  Kauplustekett kavatseb kangast poekottide disainikonkurssi korraldada ka järgmisel aastal. 

Joonistamine on võidutöö autori Tartust pärit Karolini lemmiktegevus. Ta on lõpetanud Tartu Kõrgema Kunstikooli ja tegutseb täna kujundaja ning illustraatorina. “Poekoti kujunduse loomisele lähtusin sellest, et see oleks rõõmus ja positiivne ning et pärast tööpäeva lõppu poes käies tahaksin ka ise seda kanda,” selgitas Karolin oma loodud kujundust.  

Kangaskoti disainikonkurss on osa Rimi loodushoiuaktsioonist, mis kutsub inimesi üles tegema keskkonnasõbralikke valikuid. Loodushoiukampaania jooksul koguti ka Rimi kauplustes annetusi Eestimaa Looduse Fondi Läänemere programmi. “Rimi kassades tegi Läänemere programmi hüvanguks annetuse enam kui 5000 inimest, mis näitab, et keskkonna ja loodusega seotu on inimeste jaoks oluline väärtus, mida hoida,” sõnas Lilleoja. Koos Rimi poolse panusega antakse 500-eurone annetus Eestimaa Looduse Fondile üle uue aasta alguses.

 

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara