Tere, mina olen robot OSHbot, kuidas saan Teid aidata?

Ehituse- ja aiakaupade jaekett Orchard Supply Hardware (OSH) alustas pilootprojekti, kus kiiretel pühade-eelsetel aegadel võeti San Jose (California) kauplusesse klienditeeninduse abilisena kasutusele robot.

Roboti (nimega OSHbot) eesmärgiks on aidata klientidel soovitud toode kiiremini üles leida ja kuvada infot ning reklaami pakutavate toodete/teenuste kohta. Robot oskab suhelda mitmes keeles ja tema kaudu saavad kliendid konsulteerida spetsiifilisemate küsimuste puhul otse klienditeenindajaga.

OSHbot on arendatud Lowe's Innovation Labs-i, Fellow Robots-i ja Singularity Ülikooli koostööprojektina.

Kaupluse töötajatele on robot kasulik, kuna tema kaudu saab kontrollida kõikide toodete laovarusid, samuti aitavad robotid kliendil kiiresti tooteid leida, võttes seeläbi enda kanda suure ning väga vajaliku osa klienditeenindusest. Kui klient leiab kauba kiiremini ja stressivabalt, ostab ta rohkem ning tänu sellele on ka kaupmees õnnelikum.

Robotitest on räägitud pikalt, laialt ja kaua teemal, kas nad suudavad ja ka peaksid asendama inimest lihtsamates teenindusküsimustes. Kaupmehe vaatevinklist on muidugi hea omada abilist, kes on 24/7 töövormis, ei vaja vaba puhkehetke, -päeva ega pikka suvepuhkust ning kes ei haigestu. Muidugi vajab robot korrapärast hooldust, kuid sellega saab tegeleda väljaspool kaupluse lahtioleku aega.

Senini kõlab kõik peaaegu ideaalselt, kuid kaupmees, kes soovib endale robotit soetada, peab kindlasti arvestama ca 40 000 euro suuruse investeeringuga. Siin aga tekib küsimus investeeringu tasuvuse kohta. Samuti ei saa unustada inimlikku poolt - kas kliendid on valmis (järjekordseks) robotite invasiooniks? Fakt on aga see, et USA-s seda katsetatakse ning arvestades tööjõukulusid hindavad OSHboti omanikud roboti ROI-ks 2 aastat.

Vaata videost, kuidas robot kaupluses töötab (video on inglise keeles):

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara