Tere, mina olen robot OSHbot, kuidas saan Teid aidata?

Ehituse- ja aiakaupade jaekett Orchard Supply Hardware (OSH) alustas pilootprojekti, kus kiiretel pühade-eelsetel aegadel võeti San Jose (California) kauplusesse klienditeeninduse abilisena kasutusele robot.

Roboti (nimega OSHbot) eesmärgiks on aidata klientidel soovitud toode kiiremini üles leida ja kuvada infot ning reklaami pakutavate toodete/teenuste kohta. Robot oskab suhelda mitmes keeles ja tema kaudu saavad kliendid konsulteerida spetsiifilisemate küsimuste puhul otse klienditeenindajaga.

OSHbot on arendatud Lowe's Innovation Labs-i, Fellow Robots-i ja Singularity Ülikooli koostööprojektina.

Kaupluse töötajatele on robot kasulik, kuna tema kaudu saab kontrollida kõikide toodete laovarusid, samuti aitavad robotid kliendil kiiresti tooteid leida, võttes seeläbi enda kanda suure ning väga vajaliku osa klienditeenindusest. Kui klient leiab kauba kiiremini ja stressivabalt, ostab ta rohkem ning tänu sellele on ka kaupmees õnnelikum.

Robotitest on räägitud pikalt, laialt ja kaua teemal, kas nad suudavad ja ka peaksid asendama inimest lihtsamates teenindusküsimustes. Kaupmehe vaatevinklist on muidugi hea omada abilist, kes on 24/7 töövormis, ei vaja vaba puhkehetke, -päeva ega pikka suvepuhkust ning kes ei haigestu. Muidugi vajab robot korrapärast hooldust, kuid sellega saab tegeleda väljaspool kaupluse lahtioleku aega.

Senini kõlab kõik peaaegu ideaalselt, kuid kaupmees, kes soovib endale robotit soetada, peab kindlasti arvestama ca 40 000 euro suuruse investeeringuga. Siin aga tekib küsimus investeeringu tasuvuse kohta. Samuti ei saa unustada inimlikku poolt - kas kliendid on valmis (järjekordseks) robotite invasiooniks? Fakt on aga see, et USA-s seda katsetatakse ning arvestades tööjõukulusid hindavad OSHboti omanikud roboti ROI-ks 2 aastat.

Vaata videost, kuidas robot kaupluses töötab (video on inglise keeles):

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara