Kaubandus.ee lugude TOP10 2014

2014. aasta kõige loetavam artikkel oli sellest, kus telesaade tõstis treeningvahentide müügi mitmekordseks. Tänaseks päevaks on seda artiklit loetud 3744 korda. Lisaks pakkus lugejatele suurt huvi erinevad fotogaleriid, jaekettide keskmine töötasu ja kampaaniakohtade eest maksmine.

1. Telesaade mitmekordistas toote müüki (10.01) – 3744

6. jaanuari Ringvaate saates katsetas reporter Hannes Hermaküla erinevaid koduseid treeningvahendeid, mille tulemusena tõusis Popspordis müüdava graatsiaketta müük mitmekordseks.

2. H&M avab tänavu kolm uut kauplust (29.01) – 3572

H&M (Hennes & Mauritz) plaanib Eestis avada sel aastal kolm uut kauplust: Pärnus, Narvas ja Tallinnas Ülemiste keskuses.

3. Elukalliduse võrdlus Helsingi ja Tallinna vahel (21.02) – 3247

Numbeo.com tõi välja elukalliduse võrdluse Tallinna ja Helsingi vahel veebruari andmete põhjal.

4. Kui suur on jaekettide keskmine töötasu? (28.08) – 2858

Eesti jaeketid maksavad keskmiselt 650 euro suurust brutopalka. Kõige suuremat keskmist brutopalka maksab Rimi Eesti Food.

5. Blogi: Kas toote hea paigutuskoha eest tohib jaemüüjale maksta? (5.09) - 2582

Kauba paigutuskoha eest tasu maksmine võib olla vastuolus konkurentsiseadusega, kirjutab vandeadvokaat Triinu Järviste.

6. Fotod: Maxima logistikakeskusele pandi nurgakivi (26.09) -  2470

Maxima Eesti pani 26. septembril kaupluseketi uuele logistikakeskusele nurgakivi, mis läheb maksma üle 30 miljoni euro ja mis valmib 2015. aasta lõpuks.

7. Online-intervjuu: Köster: eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas (23.05) – 2284

TKM Kinga (ABC King ja Shu) tegevjuht Edward Köster rääkis online-intervjuus, et keskmine eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas, kui soomlane ostab 3,5 paari.

8. Kampaaniad on tarbijatele uueks normaalsuseks  (04.07) – 2252

Tarbijate jaoks on kampaaniatest kujunenud uus normaalsus, sest viiendik Nielseni Shopper Trends uuringule vastanuist ütles, et nad valivad poodi selle järgi, kus parasjagu sooduskampaania toimub. Samuti otsitakse aktiivselt kampaaniahindu ka kodupoest.

9. Fotod: Avati Stroomi keskus (5.12) – 2228

Tallinna linnapea Edgar Savisaar ning Kantauro OÜ omanik ja nõukogu esimees Anatoli Kanajev avasid 4. detsembril Põhja-Tallinnas uue Stroomi kaubanduskeskuse.

10. Massimo Dutti: me ei investeeri palju turundusse  (16.05) – 2098

Viru Keskuse teisele korrusele tulnud uus Eesti esimene Massimo Dutti kauplus ei looda alguses suurt müüki, kuna ei investeeri palju turundusse ning inimesed alles tutvuvad uue kauplusega.


 

 

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara