Autor: Maarit Eerme • 5. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubandus.ee lugude TOP10 2014

2014. aasta kõige loetavam artikkel oli sellest, kus telesaade tõstis treeningvahentide müügi mitmekordseks. Tänaseks päevaks on seda artiklit loetud 3744 korda. Lisaks pakkus lugejatele suurt huvi erinevad fotogaleriid, jaekettide keskmine töötasu ja kampaaniakohtade eest maksmine.

1. Telesaade mitmekordistas toote müüki (10.01) – 3744

6. jaanuari Ringvaate saates katsetas reporter Hannes Hermaküla erinevaid koduseid treeningvahendeid, mille tulemusena tõusis Popspordis müüdava graatsiaketta müük mitmekordseks.

2. H&M avab tänavu kolm uut kauplust (29.01) – 3572

H&M (Hennes & Mauritz) plaanib Eestis avada sel aastal kolm uut kauplust: Pärnus, Narvas ja Tallinnas Ülemiste keskuses.

3. Elukalliduse võrdlus Helsingi ja Tallinna vahel (21.02) – 3247

Numbeo.com tõi välja elukalliduse võrdluse Tallinna ja Helsingi vahel veebruari andmete põhjal.

4. Kui suur on jaekettide keskmine töötasu? (28.08) – 2858

Eesti jaeketid maksavad keskmiselt 650 euro suurust brutopalka. Kõige suuremat keskmist brutopalka maksab Rimi Eesti Food.

5. Blogi: Kas toote hea paigutuskoha eest tohib jaemüüjale maksta? (5.09) - 2582

Kauba paigutuskoha eest tasu maksmine võib olla vastuolus konkurentsiseadusega, kirjutab vandeadvokaat Triinu Järviste.

6. Fotod: Maxima logistikakeskusele pandi nurgakivi (26.09) -  2470

Maxima Eesti pani 26. septembril kaupluseketi uuele logistikakeskusele nurgakivi, mis läheb maksma üle 30 miljoni euro ja mis valmib 2015. aasta lõpuks.

7. Online-intervjuu: Köster: eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas (23.05) – 2284

TKM Kinga (ABC King ja Shu) tegevjuht Edward Köster rääkis online-intervjuus, et keskmine eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas, kui soomlane ostab 3,5 paari.

8. Kampaaniad on tarbijatele uueks normaalsuseks  (04.07) – 2252

Tarbijate jaoks on kampaaniatest kujunenud uus normaalsus, sest viiendik Nielseni Shopper Trends uuringule vastanuist ütles, et nad valivad poodi selle järgi, kus parasjagu sooduskampaania toimub. Samuti otsitakse aktiivselt kampaaniahindu ka kodupoest.

9. Fotod: Avati Stroomi keskus (5.12) – 2228

Tallinna linnapea Edgar Savisaar ning Kantauro OÜ omanik ja nõukogu esimees Anatoli Kanajev avasid 4. detsembril Põhja-Tallinnas uue Stroomi kaubanduskeskuse.

10. Massimo Dutti: me ei investeeri palju turundusse  (16.05) – 2098

Viru Keskuse teisele korrusele tulnud uus Eesti esimene Massimo Dutti kauplus ei looda alguses suurt müüki, kuna ei investeeri palju turundusse ning inimesed alles tutvuvad uue kauplusega.

 

 

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757