1. Telesaade mitmekordistas toote müüki (10.01) – 3744
6. jaanuari Ringvaate saates katsetas reporter Hannes Hermaküla erinevaid koduseid treeningvahendeid, mille tulemusena tõusis Popspordis müüdava graatsiaketta müük mitmekordseks.
2. H&M avab tänavu kolm uut kauplust (29.01) – 3572
H&M (Hennes & Mauritz) plaanib Eestis avada sel aastal kolm uut kauplust: Pärnus, Narvas ja Tallinnas Ülemiste keskuses.
3. Elukalliduse võrdlus Helsingi ja Tallinna vahel (21.02) – 3247
Numbeo.com tõi välja elukalliduse võrdluse Tallinna ja Helsingi vahel veebruari andmete põhjal.
4. Kui suur on jaekettide keskmine töötasu? (28.08) – 2858
Eesti jaeketid maksavad keskmiselt 650 euro suurust brutopalka. Kõige suuremat keskmist brutopalka maksab Rimi Eesti Food.
5. Blogi: Kas toote hea paigutuskoha eest tohib jaemüüjale maksta? (5.09) - 2582
Kauba paigutuskoha eest tasu maksmine võib olla vastuolus konkurentsiseadusega, kirjutab vandeadvokaat Triinu Järviste.
6. Fotod: Maxima logistikakeskusele pandi nurgakivi (26.09) - 2470
Maxima Eesti pani 26. septembril kaupluseketi uuele logistikakeskusele nurgakivi, mis läheb maksma üle 30 miljoni euro ja mis valmib 2015. aasta lõpuks.
7. Online-intervjuu: Köster: eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas (23.05) – 2284
TKM Kinga (ABC King ja Shu) tegevjuht Edward Köster rääkis online-intervjuus, et keskmine eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas, kui soomlane ostab 3,5 paari.
8. Kampaaniad on tarbijatele uueks normaalsuseks (04.07) – 2252
Tarbijate jaoks on kampaaniatest kujunenud uus normaalsus, sest viiendik Nielseni Shopper Trends uuringule vastanuist ütles, et nad valivad poodi selle järgi, kus parasjagu sooduskampaania toimub. Samuti otsitakse aktiivselt kampaaniahindu ka kodupoest.
9. Fotod: Avati Stroomi keskus (5.12) – 2228
Tallinna linnapea Edgar Savisaar ning Kantauro OÜ omanik ja nõukogu esimees Anatoli Kanajev avasid 4. detsembril Põhja-Tallinnas uue Stroomi kaubanduskeskuse.
10. Massimo Dutti: me ei investeeri palju turundusse (16.05) – 2098
Viru Keskuse teisele korrusele tulnud uus Eesti esimene Massimo Dutti kauplus ei looda alguses suurt müüki, kuna ei investeeri palju turundusse ning inimesed alles tutvuvad uue kauplusega.