Autor: Maarit Eerme • 7. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

21. jaanuaril Best Marketing Clubis Ülemiste keskus

Best Marketing Clubis esineb Ülemiste keskuse turundusjuht Kristina Antšak, kes räägib Ülemiste keskuse brändi uuendusest ja Ülemiste keskuse uuest tulemisest.

Antšak räägib, kuidas Ülemiste keskus turundust teeb? Millised on väljakutsed? Tarbijakäitumise trendid: mille järgi tarbija üht või teist keskust valib? Kuidas kujuneb keskuse maine? Mida kaubanduskeskus tänapäeval tähendab?

TNS Emori ostukäitumise uuringute ekspert Kersten Jõgi teeb ettekande teemal "Kaubanduskeskuste külgetõmbe jätkuv magnetism" ja räägib kaubanduskeskuste seireuuringust ning ostukäitumisest üldisemalt.

Vaata täpsemat infot Best-marketing.ee

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757