Eesti E-kaubanduse Liit sai uue juhi

Alates jaanuarist 2015 juhib Eesti E-kaubanduse Liitu naisterõivaste e-poe E Butiigi omanik Signe Kõiv.

Signe Kõiv astus E-kaubanduse Liitu 2009. aastal ja osales varimajanduse vastastes töögruppides ning revisjonikomisjonis aastani 2013. Seejärel tegi ta liikmestaatuses aastase pausi, mille jooksul jõudis ta kindla veendumuseni, et kui on soov oma valdkonnas kaasa rääkida, ennast koolitada ja teiste e-kaubanduse spetsialistidega kogemusi vahetada, on E-kaubanduse Liitu kuulumine parim otsus ettevõtja jaoks. "Astusin 2014. aastal taas liikmeks ja kandideerisin ühtlasi liidu juhatusse, kus minu missiooniks on muuhulgas olnud varimajanduse tõkestamine ning tarbijate teavitamine e-kaubandusega seonduvatest õigustest ja kohustustest," ütles Kõiv oma pöördumises liidu liikmetele.

Kõiv on omandanud magistrikraadi rahvusvahelises ärijuhtimises spetsialiseerumisega juhtimisele ja turundusele. "Nii ettevõtjana kogetud praktika kui koolis õpitud teooria annavad hea sümbioosi, et panustada e-kaubanduse arengusse Eestis ja aidata liikmetel ühtse jõuna oma eesmärke saavutada," on ta kindel.

"Soovin tänada Merle Kangurit ja Anni Taltsi tubli töö eest liidu juhtimisel ning annan oma parima, et lipp kõrgel hoida ja liit huvigruppide silmis veelgi nähtavamaks muuta," ütles Kõiv.

„Otsustasin juhatuse esimehe kohalt tagasi astuda, kuna tundsin, et pärast 4. aastat juhatuse esimehe rollis olemist, ei ole mul piisavalt aega ja uut jõudu panustada liidu ja e-kaubandusega seotud teemade arengusse," ütles liidu pikaaegne juhatues esimees Anni Talts. Ta lisas, et seoses e-kaubanduse kiire kasvuga on vaja jõulisemat panust valdkonnaga seotud seaduse muudatuste, statistika ja ettevõtluskeskkonna arendamisel.

"Tegin detsembris ettepaneku juhatusele uueks juhatuse esimeheks valida Signe Kõiv, kes ühehäälselt uueks juhatuse esimeheks valiti. Signe suhtub e-kaubanduse teemadesse väga kirglikult, omades isiklikku kogemust e-kaubanduse ettevõtjana, ta on initsiatiivikalt juhtinud varimajandusega seotud arutelusid. Usun, et Signe juhtimisel suudab liit panustada e-kaubanduse edasisse arengusse veel rohkem kui seda on teinud siiani," kommenteeris Talts otsust.

Liidu prioriteedid 2015. aastal

E-kaubanduse kasvu mõjutab oluliselt tarbijate ostukäitumine, mistõttu on liidu jaoks oluline:
a) viia I kvartalis läbi e-kaubanduse tarbijauuring, mis hõlmab ka kvaliteedimärgise “Turvaline ostukoht” tuntust
b) teha ettepanekud e-kaubanduse alase statistikainfo parendamiseks Statistikaametis
c) aidata kaasa varimajanduse ja ebaausa konkurentsi tõkestamisele
d) suurendada kvaliteedimärgise tuntust tarbijate ja ettevõtjate seas
e) töötada välja hea e-kaubanduse tava

E-kauplejatel aitame valdkonnas toimuvaga kursis olla ning ammutada teadmisi uutest trendidest:
a) aprillis toimuval “E-kaubanduse Aastakonverentsil 2015?
b) temaatilistel seminaridel ja kord kvartalis toimuvatel liikmeüritustel
c) koostööpartnerite koolitustel, kuhu liidu liikmetele soodushinnad kehtivad

Lisaks soovime:
a) liidu kodulehele koondada valdkonnaga seotud uudised, tööpakkumised ja e-poodide ostu-müügi soovid
b) suurendada liidu tuntust läbi liikmeskonna kasvatamise
c) luua head suhted rahvusvaheliste eriala liitudega
d) kaasata veel enam e-poode E-smaspäeval osalema ning suurendada tarbijate seas e-ostlemise päeva tuntust

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara