Kohvik-restorani Lyon soovib tõsta teenindajate mainet

Uuel nädalal algab Viru Keskuse kohvik-restoranis Lyon sotsiaalkampaania, mille eesmärk on tunnustada head teenindust ja väärtustada teenindaja tööd.

Kampaania „Kohtle teenindajat nagu staari“ raames panevad end Viru Keskuse Lyonis teenindajatena proovile mitmed tuntud Eesti inimesed – nende seas nii meelelahutus- kui ka ühiskonnategelased.

“Projekti eesmärgiks on tunnustada teenindaja ametit ja häid teenindajaid meie ümber. Kutsume inimesi hindama ja väärtustama teenindaja tööd ning anname võimaluse tuntud tegelastel igapäevasest rollist välja astuda ja kogeda, kui suurt pühendumist ja vastupidavust teenindajaamet nõuab,” selgitas kampaania tagamaid Viru Lyoni juhataja Iivi Saar ning lisas, et ehk õnnestub alanud kampaaniaga tõsta teenindussfääris töötamise mainet. “Me oleme väga tänulikud, et nii mitmed avaliku elu tegelased olid nõus projektis kaasa lööma, kogema omal nahal teenindaja igapäevatööd, väärtustama omalt poolt antud töö olulisust ja kõigi külastajate meeleheaks annavad võimaluse ka oma austajatel vahetu kogemuse saada,” kommenteeris Saar.

Järgmise nädala jooksul kestva sotsiaalkampaania raames asub igal tööpäeval kella 9.00-10.00 vahemikus Viru Lyonis teenindajana tööle üks tuntud Eesti inimene. Kampaanias osalevad lauljad Birgit Õigemeel ja Getter Jaani, stilist Ženja Fokin, majandus- ja taristuminister Urve Palo ning raadio Sky Plus DJ ja saatejuht Kristjan Hirmo.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara