„Käesoleval hinna alandamisel ei ole mingit pistmist Soome Prisma otsusega. See on meie majas juba pikemalt planeeritud ettevõtmisega, mille eesmärk on kindlustada Säästumarketi kui hinnaliidri positsioon turul,“ ütles Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.
“Meie soov on klientidele vastu tulla ja pakkuda neile populaarsemaid toiduaineid odavamalt kogu aeg, ka kampaaniatevälisel ajal,” ütles Säästumarketi formaadijuht Jelena Koginova. Ta lisas, et hindade langusest hoolimata jätkab Säästumarket kampaaniatega, mis ei ole sarnase suunitlusega odavpoodide seas mujal Euroopas üldjuhul levinud.
Koginova sõnul tegi Säästumarket eelmise aasta kevadel oma klientide seas küsitluse, milliste kaupade hinda oleks vajalik langetada. Küsitluse järgi on inimesed enim huvitatud igapäevaste toidukaupade hinna soodsamaks muutmisest.
Rimi kommunikatsioonispetsialist ei usu, et Soome toidukaupade hinnalangus Eesti jaekaubandust üldiselt oluliselt mõjutaks. “Eestisse kaubareisile tulnud põhjanaabrid ostavad siiski enamasti alkoholi, mis on Soomes tublisti kallim ning Eestist saavad nad ka väga soodsa hinnaga Kalevi maiustusi,” rääkis Bats.