Autor: Maarit Eerme • 29. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ülemiste keskuse parimaks poeks tunnistati Brain Games

Ülemiste keskuse 2014. aasta konkursi “Ülemiste Parim Pood” võitjaks  tunnistati Brain Games, kelle puhul tõesti esile kõrget klienditeeninduse taset, väljapanekute atraktiivsust ja esinduslikku osavõttu kampaaniatest.

Teist ja kolmandat kohta jagasid Seppälä ja The Body Shop ning neljandaks tuli eelmise aasta võitja Apollo.

Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul on parima teeninduskoha konkurss üks võimalusi motiveerida rentnikke tähelepanu pöörama väga paljudele teeninduskvaliteedi näitajatele ning kokkuvõttes ei võida sellest vaid kauplused ja teeninduskohad, vaid keskus tervikuna. Esimese koha võitnud kaupluse töötajate auhinnaks on puhkusereis soojale maale. Auhind anti üle 21. jaanuaril traditsioonilisel Ülemiste Uusaasta Galal.

Mõtlemist arendavate mängude kaupluse Brain Games esindaja Külli Külaotsa sõnul olid nad paaril korral esikümnesse ja isegi teisele kohale jõudnud ning seda enam hinnati seekordset võitu. “Meie suurimaks tugevuseks on kindlasti see, et kõik teevad oma tööd südamega ja on lauamängude eksperdid ning see on väga hea alus parima tulemuse saavutamiseks,” ütles Külaots. Ta lisas, et võit ei olnud neile omaette eesmärgiks ja kõrget teeninduse taset hoitakse enesestmõistetavalt, kuid seesugune tunnustus mõjub kahtlemata tiivustavalt ka edaspidiseks.

Teeninduskohtade  konkursil “Ülemiste Parim Pood” osalevad kõik keskuse kauplused ja teeninduskohad, mille tegevust hinnatakse kokku kaheksa erineva kriteeriumi põhjal. Enim konkursi punkte annab TNS Emori poolt läbi viidav teeninduskvaliteedi hindamine, samuti hinnatakse kaupluste osavõttu kampaaniatest ja üritustest; käibe kasvu; väljapanekute atraktiivsust; keskuse sisereeglitest kinnipidamist jms.

Esinelikule Brain Games, Seppälä, The Body Shop ja Apollo järgnesid Diamande, Samsonite, Skechers, Instrumentarium, A&G, Idaalkosmeetika ja Okaidi.

Läbi aasta kestvat konkurssi „Ülemiste Parim Pood“ viidi läbi juba kümnendat  aastat. Konkursi eesmärgiks on tunnustada keskuse kauplusi ja teeninduskohti silmapaistva töö eest erinevate teeninduses oluliste aspektide arendamisel ja meeldiva ostuelamuse pakkumisel.

Ülemiste keskus on Eesti suurim moe- ja perekeskus, milles on 210 kauplust ja teeninduskohta. Ülemiste keskuse omanik ja arendaja on Linstow International (Norra), mis haldab ja arendab ärikinnisvara Baltimaades (sh 6 kaubanduskeskust Lätis), Norras, Portugalis, Rootsis ja Venemaal.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757