Toiduliit: Eesti toit väärib veebruaris erilist austust

Seoses läheneva Vabariigi aastapäevaga teeb Toiduliit üleskutse eelistada veebruarikuus just kodumaist kvaliteetset toidutoodangut, et panustada seeläbi kodumaiste toiduettevõtete ja seal töötavate inimeste käekäiku.

„Veebruaris on igaüks meist tavalisest pisut patriootlikum – kes alustab 24. veebruari hommikut lipuheiskamistseremoonial osaledes, kes vaatab paraadi ja lehvitab lippe seal marssivatele Eesti sõduritele. Meie kutsume üles ostma Eesti inimeste valmistatud Eesti toitu, mis on tähistatud sini-must-valge lipu märgiga, et väljendada nii uhkust oma riigi üle ja tunnustust siinsete inimeste tublile tööle,“ ütles Toiduliidu tegevjuht Sirje Potisepp.

Potiseppa hinnangul on Eesti toidu populaarsust kasvatanud tihe avalik arutelu Venemaa kehtestatud sanktsioonidest ja sellega kaasnenud raskustest Eesti toidusektoris. „Heameel on näha, et Eesti tarbija ei ole jäänud toimuva suhtes ükskõikseks – kas asi on Eesti toidu tajutud usaldusväärsuses või sõprades-tuttavates, kes tööstustes töötavad, aga soov tarbida just kodumaist toitu on kasvamas. Meie eesmärk on, et lähiaastatel jõuaks Eesti toidu eelistamine tasemele, kus kodumaine toidukaup moodustab meie ostukorvist 80%,“ selgitas ta.

Et kodumaine toit oleks poodides eriti lihtsalt leitav, on lipumärgikampaanias osalevate toodete pakenditel ning kauplustes ka nende hinnasiltidel sini-must-valged lipumärgid. Potisepa sõnul on lipumärk justkui toidu kodumaisuse garantiimärk, mille tuntus on samuti võrreldes möödunud aastaga teinud tohutu hüppe.

„Varem alla 60% või pisut üle selle küündinud Eesti lipumärgi tuntus kasvas aastaga praktiliselt kolmandiku võrra – täna võib öelda, et pea 80% inimestest märkab kaupluse hinnasiltidel lipumärki ja 70% elanikest peab märgi olemasolu vajalikuks kodumaiste toodete äratundmiseks,“ kinnitas ta. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara