Millised on Eesti jaeketid tootja seisukohalt? Väike sisevaade

Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg võrdles nelja Eestis tegutsevat jaeketti tootja seisukohat ning tõi välja nende head küljed.

ETK on tema sõnul hästi avatud uutele toodetele. "Iga kuu on võimalik sinna uusi tooteid pakkuda. Nad on avatud ka sortimendimuudatustele, kinnitavad kampaaniad hästi pikalt ette ja info liigub nendega hästi. Nad eelistavad kohalikke brände," rääkis ta

Rimiga on Kalevil personaalne koostöö ja nad on magusale andnud väga korraliku sortimendi. Kure sõnul on Rimil magusa jaoks kolm akent, kuid kõikidel aastatel on ettevõte võtnud 25-30 uut toodet sortimenti. Ka uudistoodete suhtes on Rimi usaldav.

Selver on Kure sõnul äärmiselt mõistev tarneprobleemide osas ja eelistab kohalikke brände.

"Kui Maxima käed lüüa, siis see peab 100 protsenti," ütles Kurg. "Nad on väga nutikad numbrite analüüsis. Mind hämmastab nende võime muutuda lokaalseks, sest veel paar aastat tagasi tuli magusa osas palju tsentraalseid diile Leedust."

Osale arutelus

  • Kristina Traks

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara