Mille järgi tarbijad otsustavad, mida osta?

Vaata, kes täidavad Tarbijakäitumise Aastakonverentsil tarbimispäevikut ning tulevad põhjendama, miks nad enda ostuotsuse sedasi teevad. Tarbimispäevikuid kommenteerib eelmise aasta Tarbijakäitumise Aastakonverentsi parim esineja Nielsen Eestist Oliver Rist.

Samas ostan alati "Alma" piima, sest meie pere arvab, et see on parema maitsega kui teised piimad.

Majandusteadlased arvasid aastaid, et tarbija teeb ratsionaalseid valikuid. Alles viimastel kümnenditel on hakatud aru saama, et tarbija on emotsionaalne ja tema valikuid on väga raske mõista.

Et heita veidi valgust "päris" tarbija käitumisele ja tema valikuid põhjendada, otsustasime korraldada huvitava eksperimendi.

Palusime pensionäril, õpilasel, ärimehel ja pereemal täita nädal aega tarbimispäevikut ning märkida üles kõik oma ostud. 27. veebruaril toimuval Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2015 laval palume kõigil oma tarbimispäevikud avaldada ja valikuid ja otsuseid põhjendada.

Tarbimispäevikuid täidavad:

Liisa-Ly Pakosta, poliitik ja viie lapse ema
Elisa Sinisalu, Tallinna Prantsuse Lütseumi abiturient
Mall Sume, pensionär
Georgi Viies, Ülemiste City arendaja Mainori Ülemiste AS-i  turundusjuht

Tulemusi kommenteerib eelmise aasta Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2014 parim esineja Nielsen Eesti jaekaubanduse klienditeeninduse juht Oliver Rist.

Loodame, et selline eksperiment annab kaupmeestele ideid tarbijate paremaks mõistmiseks.

Kõik, kes saadavad enda ühe päeva tarbimispäeviku meile, siis nende vahel loosime 23. veebruaril välja ühe õnneliku võitja, kes saab tasuta pääsme konverentsile. Kirjuta maarit@kaubandus.ee, mida sa tarbisid ühe päeva jooksul ja miks sa tegid sellise valiku. Lisa juurde enda andmed - sugu, vanus.

27. veebruaril toimub Tarbijakäitumise Aastakonverents 2015, kus on fookuses muutunud tarbijad, vaateaknad, pakendite trendid. Vaata kava SIIT. Kuni 19. veebruarini on võimalik registreeruda soodushinnaga 199 eurot (km-ga 238,80).

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara