Autor: Maarit Eerme • 17. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti delikatess-kilutooted Briis said Moskva toidumessil Grand Prix'

9.-13. veebruaril Moskvas toimunud rahvusvahelisel toidumessil Prodexpo-2015 pälvis kalatoodete seas peaauhinna – Grand Prix' – aktsiaseltsi DGM Shipping Maardu tsehhis valmistatud ja Briisi-nimelist kaubamärki kandev skandinaaviapärane delikatess-kilufilee.

"See on suur võit! Mitte ainult meie ettevõtte, vaid ka kõigi Eesti toidu eksportijate jaoks," ütles DGM Shipping ASi müügijuht Kaja Voolas. "Auhinna saamine Venemaale toidukaupade sisseveole kehtivate sanktsioonide ajal on hea märk, mis annab tunnistust Eesti toodete kvaliteedist ja huvi püsimisest meie toodangu vastu."

Skandinaaviapärane delikatess-kilufilee Briis on DGM Shipping ASi uus toode, mis ühendab endas Eesti kalatööstuse sajandivanused traditsioonid ja kaasaegse tehnoloogia.

Hoolimata kalatööstuses valitsevast keerukast olukorrast jätkab DGM Shipping AS sortimendi ja ekspordigeograafia laiendamisele suunatud pikaajaliste investeeringukavade elluviimist. Nii on kaubamärgiga Briis lähimal ajal müügile jõudmas kalakotletid, tšipsid, pasteedid, konservid ja teised tooted Eesti jaoks traditsioonilisest kalast – kilust ja räimest.

"Viimasel aastal oleme toiduainetööstuse kriisist hoolimata investeerinud ühtekokku 1,5 miljonit eurot. Märkimisväärse osa investeeringutest moodustavad riiklikud toetused PRIA vahendusel. Tulevikus loodame jätkata uute turgude vallutamist," ütleb Voolas.

Täna müüakse DGM Shipping ASi tooteid Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal, Ukrainas, Valgevenes, Saksamaal, Belgias, Hollandis, Luksemburgis ja isegi USAs. Eestis on Briis kaubamärgiga tooted saadaval suuremates kaubanduskettides.

Briis tootesari on Moskva messil Prodexpo-2015 korduvalt kuld- ja hõbemedaleid võitnud ning sellele on omistatud ka aumärgid "Tunnustatud Eesti maitse " ja "Parim Eesti kalatoode". Samuti on see tootesari Brüsselis toimuva maineka toidukonkursi finaali jõudnud.

Briis on 1994. aastast tegutseva kalatöötlemisettevõtte DGM Shipping ASi kaubamärk. Ettevõtte arengusse tehtud kõigi investeeringute maht ületab 10 miljonit eurot. Ettevõttes töötab hetkel üle saja inimese.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757