Seksikad pudelite pakendi disainid üle maailma

Creative Guerrilla Marketing otsis välja 15 seksikat pudeli pakendi disaini üle maailma. Toon siinkohal välja viis parimat pudeli pakendi disaini.

Samurai viin

Pudeli kujundas Arthur Schreiber 2009. aasta juunis. Eesmärgiks oli pudeliga jätta mulje, et see on samurai mõõgaga pooleks lõigatud.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Smirnoff Caipiroska Vodka

Smirnoff lõi selle pudeli, et tutvustada oma uut Caipiroska Vodkat ning disainis need pudelid sedasi, et imiteerida erinevaid puuvilja maitseid: passioon, laim ja maasikas. Disain annab tarbijale unikaalse kogemuse koorida sellest puuviljast tehtud jooki. Smirnoff saatis valitud seltskonnale need pudelid puidust kastides nagu neid puuvilju transporditakse turgudele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

321 vee pudel

321 on loonud huvitava kontseptsiooniga oma veepudeli. Saad täita pudeli kraaniveega ja seejärel see puhastub ning vesi maitseb seejärel palju paremini. Pudel on disainitud sedasi, et see näeks välja selge ja värske ning imiteerib puhast vett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apelsini mahl

Vene pakendidisaini ettevõte on kujundanud toote pakendi sedasi, et see on vee plärtsatus, antud juhul siis apelsini mahl. Pakendi disainile on lähenetud loominguliselt ja erineb oluliselt kartongpakenditest ning on visuaalsem lastele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hea päeva piima pudel

Need piima pudelid toodi limiteeritud koguses Jaapani turule 2012, eesmärgiga koguda raha. Pudel oli mõeldud pagulastele, kellel ei ole iga päev hea päev. Hea päeva piim loodi selleks, et ergutada ja julgustada põgenikke ning loota, et neil tuleb peagi hea päev.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vaata kõiki seksikaid pudeli pakendeid siit.  

Pakendite disainist ja trendidest tuleb juttu ka 27. veebruaril toimuval Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2015. Kuidas pakendite abil rohkem müüa räägib KOOR.eu AD ja partner Hannes Paesoo ning pakendite tulevikutrendidest räägib Rootsi innovatsioonikeskuse OpenUp juht Johan Mårtensson.

Konverentsile on võimalik registreeruda kuni 19. veebruarini soodushinnaga 199 eurot (km-ga 238,80). Registreeru SIIN.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara