Comarket jäi möödunud aastal silma tootearendusega

Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2014 meenutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Lähenen teemapüstitusele täiesti isiklikust vaatenurgast – kuidas on turundus mõjutanud (või mitte mõjutanud) minu tarbimisharjumusi aastal 2014.

Suurtest jaekettidest sai minu lemmikuks aastal 2014 Comarket. Ja mitte niivõrd turunduskommunikatsiooni, kuivõrd oma tootearenduse tõttu. Mulle sobib selle poe asukoht, kaubavalik, riiulipaigutuse loogika ja muusikavalik.

Ülemiste Keskuse ümbersünni kampaania jäi meelde ja kutsus vaatama.

Liisisin Subaru Autospiriti kaudu. Jällegi- tegu oli minu enda valikuga, otsest kampaaniat või müügipakkumist ei meenu. Nii auto kui automüüja bränd tundusid usaldusväärsed ja sobivad. Automüüjatel on turunduse ja müügi osas muidugi väga pikk maa minna, ma ei ole oma 20- aastase autoomaniku karjääri jooksul MITTE KORDAGI saanud üheltki automüüjalt konkreetset pakkumist stiilis „teie auto hakkab vanaks jääma, ostke uus“. Ja ma olen selle aja jooksul ostnud 5 autot.

Vaata best-marketing.ee, kelle Hando Sinisalu annaks turunduse elutöö preemia.

Osale arutelus

  • Silja Oja

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara