FILM: Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?

Äripäev salvestas kogu müügiprotsessi alates ettevalmistusest ja esmasest pöördumisest ostujuhi poole, kuni toote sortimenti saamiseni. Film on valminud koostöös jaekettide ja tootjatega spetsiaalselt seminari "Kuidas avada jaekettide uksi?" tarbeks.

I osa: Vajalik eeltöö

II osa: Esmane pöördumine

Kas kirjutada või helistada või minna hoopis kohale?
Mida peaks esimeses kirjas välja tooma?
Millised materjalid on oluline esmasele pakkumisele lisada?

III osa: Kui jaekett ei vasta..

Mida teha, kui jaekett ei vasta?

Selline olukord on üsna tavapärane. Toode on olemas, pakkumine jaeketile tehtud aga sealt mingit vastust ei tule. Räägi justkui seinaga! See osa meie filmist avab jaekettide köögipoole ning jagab mõned soovitused, kuidas vastus ikkagi kätte saada.

 IV osa: Kohtumine ostujuhiga

Kuidas argumenteerida oma toote võimalusi?

Jaeketi sortimendijuhil on terve rida kahtlusi, toote pakkuja seevastu on veendunud oma toote edus. Vahel on seisukohad üsna äärmuslikud. Kuidas sellises olukorras üksteisele lähemale jõuda?

Millised argumendid on vaja igal juhul ette valmistada?

V osa: Ees on sortimendikoosolek...

Ka juhul, kui läbirääkimised on kulgenud edukalt, ei ole veel toode kaugeltki letile jõudnud. Ees on sortimendikoosolek.

Kuidas valmistada ette sortimendikoosolekuks?

Millised on jaeketi "ei" vastuste enamlevinud põhjused?

Kas annab ostujuhti mõjutada?

VI osa: Finaal: Kuidas edsi...

Lõpuks ootab toote müüjat hea või halb uudis. Toode võetakse müüki, või siis mitte. Kuidas luua positiivne jätkumüügi õhkkond - seda ka juhul, kui sa ei saanud oma toodet sisse. Kui aga otsus on positiivne, kuidas ja kui palju peaks edasi suhtlema. Kas helistada, kirjutada, minna kohale või saata kingitusi?

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara