Laiaulatuslik e-kaubanduse tarbijauuring

Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused?

Eesti E-kaubanduse Liit viib läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk on välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viiakse läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis ja valimi suuruseks on 1000 inimest vanuses 16-74 eluaastat. Kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul, küsimustikule vastamine on anonüümne ning vastajatele ei lubata auhindu ega stiimuleid küsitlusele vastamise eest.

Küsimustik on vastamiseks aktiivne ajavahemikul 11. veebruar – 15. märts.

Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastamisele kulub umbes 7 minutit ning eriti suure heateo teed, kui jagad uuringut ka klientidele, koostööpartneritele ja sõpradele.

Küsitlusele saad vastata SIIN.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara