Maxima avas e-kaupluse

Maxima avas esimese Eesti jaekaubandusketina veebipoe e-Maxima, mille kaudu saavad Tallinna ja selle lähiümbruse elanikud kulleri vahendusel tellida endale koju või kontorisse üle 6000 nimetuse toidu- ja esmatarbekaupa, sealhulgas puu- ja juurvilju ning ka kiiresti riknevaid toiduaineid ja külmtooteid.

“Veebruari alguses avatud e-Maxima on online-supermarket, kust tarbija saab tellida kõiki kodusesse ostukorvi kuuluvaid tooteid,” lausus Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe. “Veebipoes müüdav kaup on täpselt sama hinnaga kui Maxima kauplustes ning samuti kehtivad e-poes kõik antud hetke kampaaniahinnad.”

Tellimuse esitamisel saab klient valida soovitud kohaletoimetamise aja ning aadressi. “Esimese kahe nädala põhjal näeme, et toitu ja esmatarbekaupu tellitakse aktiivselt nii kodudesse kui ka kontorisse, hoides nii kokku ajalt, mis kuluks tööpäeva järgselt supermarketi külastamiseks,” märkis Lehtmäe.

E-Maxima veebipoest tellitud kaubad toob kohale Omniva kuller spetsiaalselt toidukaupade veoks kohandatud külmutusseadmetega autoga. Kauba kättesaamiseks samal päeval tuleb tellimus sooritada enne kella 11 päeval, hilisemad tellimused toimetatakse kohale järgmisel päeval.

“E-Maxima projekt on meie jaoks väga põnev väljakutse, mis annab meile võimaluse arendada e-kaubandust ka toidukaupade turul,” ütles Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel. Arumeel lisas, et hea koostöö Maximaga näitab ettevõtte valmisolekut edukalt pakkuda samapäeva tarneteenust.

Veebipoes e-Maxima on müügil üle 6000 nõutavaima kaubaartikli, sealhulgas kaalukaup, kiiresti riknev toidukaup ning külmtooted. “Populaarseimad tooted on siiani olnud vesi, mähkmed ja piimatooted,” rääkis Lehtmäe. “Ostustatistika näitab, et kõrvuti igapäevaste toidukaupadega hindavad inimesed võimalust osta mahukaid kaupu kulleri vahendusel ja sedasi vältida suurte ostukottidega kaubanduskeskuses liikumist.”

Ostukorvi komplekteerimisel valitakse tellijale olemasolevatest kõige pikema säilivusajaga toode, samuti ei väljastata kaupa, mille säilivustähtaeg saabub samal või järgmisel päeval pärast tellimuse üleandmist. “Kaalukauba – näiteks puu- ja juurviljade ning ka liha- ja kalatoodete – puhul kaalutakse lähim võimalik tellimisele vastav kogus. Kui kauba kaal jääb alla kliendi tellitust, siis tagastatakse ostjale hinnavahe pangaarvele ning kui kogutud kaal osutub tellitust suuremaks, siis klient täiendavalt juurde maksma ei pea,” lisas Lehtmäe.? ?

E-Maxima veebikeskkond võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt, tellimuste komplekteerimine toimub Tallinnas Smuuli tänava Maxima supermarketis iga päev kella 7.00 kuni 19.00 ja kohaletoimetamine seitsmel päeval nädalas kella 8.00 kuni 22.00. Soovi korral võib klient komplekteeritud kaubale ka ise Smuuli tänava Maxima XX kauplusesse järgi minna.

Teenuse osana pakutakse kliendile võimalust soovi korral saadetise laekumisel mõne artikli ostust loobuda ja kullerile tagastada, kui see ei peaks tema soovile vastama. Tooteid saab tagastada üksnes tellimuse vastuvõtu hetkel, kuna hilisemal tagastamisel puudub võimalus kontrollida toote säilitamistingimusi. 

E-Maxima veebipood on saanud tegevusloa Veterinaar- ja Toiduametilt, kes kontrollis loa väljastamise käigus üle kõik toodete komplekteerimise etapid. Ka Omniva kullerteenusel kasutatavad sõidukitel on Veterinaar- ja Toiduameti heakskiit.

Kaupade eest tasumine toimub tellimuse vormistamisel internetpanga kaudu, tulevikus lisandub ka krediitkaardiga tasumise võimalus. Hetkel on teenus saadaval Tallinnas ja selle lähiümbruses. Tulevikus kavatseb Maxima laiendada veebipoodi ka teistesse Eesti piirkondadesse.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara