Omamärgitooted moodustavad viiendiku ostukorvist

Jaeketi Rimi omatoodete müügi osakaal on aastaga kasvanud kõikides Balti riikides, Eestis kasvas omamärgitoodete osakaal kogumüügist ligi 20 protsendini.

Eelmisel aastal Põllumajandusministeeriumi tellitud tarbijate ostukäitumise uuringust selgub, et inimesed iseloomustavad omamärgitooteid eeskätt odavana, vajalikuna ja valikuvõimalust suurendavana. Rimi ostudirektor Margus Amor kinnitab uuringus väljatoodut ja tema sõnul kajastub see ka Rimi klientide ostuharjumustes.

Omamärgitoodete osakaal on aasta-aastalt tõusnud ja küündib Rimi kauplustes juba viiendikuni kogumüügist. “Omamärgitoodete tähtsuse suurenemise üheks olulisemaks põhjuseks on klientide usalduse kasv omamärgitoodete suhtes,” rõhutas Amor. “Korralik kvaliteet ja mõistlik hind on tarbijale aina olulisem kriteerium ning see kasvatab ka klientide lojaalsust nende toodete osas,” ütles Amor. Ta lisas, et korra omamärgitoodet proovinud ja sellega kvaliteediga rahule jäänud inimesed eelistavad neid edaspidi ka teistes tootesegmentides. See aitab omakorda kaasa tootevaliku laiendamisele.

Sageli arvatakse ekslikult, et kõik omamärgitooted on toodetud väliriikides, kuid Rimi ostujuhi sõnul see päris nii ei ole. “Kõige populaarsemad omamärgipiimatooted valmivad Eesti piimatööstustes,” kinnitas Amor.

Rimi suurendab omamärgitoodete valikut igal aastal. "Aasta jooksul oleme valikusse lisanud üle 300 uue omamärgitoote ning alates 2014. aasta lõpust tõime lettidele täiesti uue sarja Rimi Basic, ligi 70 uue tootega."  Omamärgitooteid on Rimi kaupluses erinevas hinnaklassis ning Rimi Basic on nende hulgast soodsaim alternatiiv. Rimi on omatoodete hulka laiendanud samuti puu- ja köögiviljade segmendis, kus Rimi kaubamärki kandvad tooted esindavad hoolikalt valitud sorte ning maitseid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara