Ülemiste keskus kasvatas külastatavust ja ostude arvu

Ülemiste keskust külastati viimase kolme kuu jooksul 1,5 miljonit korda, tehtud ostude arv küündis 1,9 miljonini. Külastatavus on mullusega võrreldes kasvanud kolmandiku, ostude arv aga üle 50%.

Ülemiste keskuse tegevdirektor Guido Pärnitsa sõnul valmistasid kolme viimase  kuu majandustulemused positiivse üllatuse ning uuenenud keskusest on saanud nii külastajate kui ka ostude arvu silmas pidades Eesti suurim moe- ja perekeskus. “Keskust külastati novembrist kuni jaanuari lõpuni kolmandiku võrra rohkem kui aasta varem, mis tõi omakorda kaasa ka ostude arvu tõusu 52 protsenti,” kommenteeris Pärnits kasvu nii külastajate kui ostude osas. Pärnitsa sõnul ulatub ostude arv inimese kohta (conversion rate) 1,2-1,5-ni, mis on Tallinna kaubanduskeskuste võrdluses üks kõrgemaid. Kokku sooritati viimase kolme kuu jooksul 1,9 miljoni ostu.

Pärnits ütles, et kui keskuste laiendamise järel on alati oht, et keskuse ruutmeetri käive langeb, siis uuenenud Ülemiste puhul on tulemus vastupidine. “Käive kasvas kõikides kaubagruppides, kuid kõige enam rõiva- ja spordikaupade ning toitlustuse osas, millede osakaal peale laiendust ka enim  suurenes,” tõi Pärnits esile.

Tegevdirektor täiendas, et kui enne uuendust oli Ülemiste keskuse külastaja peamiselt pealinlane, siis täna käivad keskuses ka väga paljud pered väljaspool Tallinnat. Pärnits lisas, et keskust hinnatakse kõrgelt just konkurentidest laiema moe-, laste-, spordikaupade valiku poolest. Perede jaoks on olulised ka Ülemiste lisavõimalused nagu puhkealad ja söögikohad, mis on väga populaarsed.                                                          

Ülemiste keskus on Eesti suurim moe- ja perekeskus, milles on 210 kauplust ja teeninduskohta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara