Ülemiste keskuse tegevdirektor Guido Pärnitsa sõnul valmistasid kolme viimase kuu majandustulemused positiivse üllatuse ning uuenenud keskusest on saanud nii külastajate kui ka ostude arvu silmas pidades Eesti suurim moe- ja perekeskus. “Keskust külastati novembrist kuni jaanuari lõpuni kolmandiku võrra rohkem kui aasta varem, mis tõi omakorda kaasa ka ostude arvu tõusu 52 protsenti,” kommenteeris Pärnits kasvu nii külastajate kui ostude osas. Pärnitsa sõnul ulatub ostude arv inimese kohta (conversion rate) 1,2-1,5-ni, mis on Tallinna kaubanduskeskuste võrdluses üks kõrgemaid. Kokku sooritati viimase kolme kuu jooksul 1,9 miljoni ostu.
Pärnits ütles, et kui keskuste laiendamise järel on alati oht, et keskuse ruutmeetri käive langeb, siis uuenenud Ülemiste puhul on tulemus vastupidine. “Käive kasvas kõikides kaubagruppides, kuid kõige enam rõiva- ja spordikaupade ning toitlustuse osas, millede osakaal peale laiendust ka enim suurenes,” tõi Pärnits esile.
Tegevdirektor täiendas, et kui enne uuendust oli Ülemiste keskuse külastaja peamiselt pealinlane, siis täna käivad keskuses ka väga paljud pered väljaspool Tallinnat. Pärnits lisas, et keskust hinnatakse kõrgelt just konkurentidest laiema moe-, laste-, spordikaupade valiku poolest. Perede jaoks on olulised ka Ülemiste lisavõimalused nagu puhkealad ja söögikohad, mis on väga populaarsed.
Ülemiste keskus on Eesti suurim moe- ja perekeskus, milles on 210 kauplust ja teeninduskohta.