Maxima e-pood valmis pool aastat

Maxima Eesti e-poe ettevalmistamisega alustati eelmisel sügisel ning teenust veel arendatakse, rääkis Maxima Eesti turundus- ja kommunikatsiooni osakonna direktor Ty Lehtmäe.

„Kuid kontserni tasemel oli meil juba vastav edukas kogemus Leedust ja Lätist olemas ning saime sealseid teadmisi ja kogemust ka siin rakendada,“ rääkis Lehtmäe. Ta lisas, et testfaasis oli e-kauplus avatud juba möödunud kuul, ning veebruaris käivitati poe täisfunktsionaalsuses. Lehtmäe lubas, et nad jätkavad jooksvalt selle täiendamist kasutajate tagasiside põhjal.

Maxima Eesti ei soovinud hetkel veel kogu investeeringuid avaldada, sest teenus on veel arendamisel.

Lehtmäe rääkis, et eesmärk, miks e-Maxima on loodud, on kaubamärgi lubadus olla saadaval kõikjal Eestis. „E-kaubandus on kiiresti arenev sektor ning me oleme seadnud eesmärgiks tõusta turuliidriks, siis ei saa sellest olulisest kaubandusharust puududa. Tänases Eestis, kus „e“ astub meie elus igasse aspekti tuludeklaratsiooni täitmisest valimise ja dokumentide uuendamiseni, peab ka edukas kaupmees olema e-valmis,“ rääkis Lehtmäe.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara