Autor: Maarit Eerme • 23. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maxima e-pood valmis pool aastat

Maxima Eesti e-poe ettevalmistamisega alustati eelmisel sügisel ning teenust veel arendatakse, rääkis Maxima Eesti turundus- ja kommunikatsiooni osakonna direktor Ty Lehtmäe.

„Kuid kontserni tasemel oli meil juba vastav edukas kogemus Leedust ja Lätist olemas ning saime sealseid teadmisi ja kogemust ka siin rakendada,“ rääkis Lehtmäe. Ta lisas, et testfaasis oli e-kauplus avatud juba möödunud kuul, ning veebruaris käivitati poe täisfunktsionaalsuses. Lehtmäe lubas, et nad jätkavad jooksvalt selle täiendamist kasutajate tagasiside põhjal.

Maxima Eesti ei soovinud hetkel veel kogu investeeringuid avaldada, sest teenus on veel arendamisel.

Lehtmäe rääkis, et eesmärk, miks e-Maxima on loodud, on kaubamärgi lubadus olla saadaval kõikjal Eestis. „E-kaubandus on kiiresti arenev sektor ning me oleme seadnud eesmärgiks tõusta turuliidriks, siis ei saa sellest olulisest kaubandusharust puududa. Tänases Eestis, kus „e“ astub meie elus igasse aspekti tuludeklaratsiooni täitmisest valimise ja dokumentide uuendamiseni, peab ka edukas kaupmees olema e-valmis,“ rääkis Lehtmäe.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757