Apranga kasum tammub paigal

Leedu rõivaste jaemüüja Apranga kasvatas neljandas kvartalis aastaga käivet 8%, kuid firma kasum tammus paigal.

Apranga käive koos käibemaksuga oli neljandas kvartalis 177,5 miljonit Leedu litti (53,3 miljonit eurot) ja see kasvas aastaga 8,3%. Kõige suurem kasv tuli Eestist, kus müük paranes 23,6%. Lätis ja Leedus oli kasv 6,2%.

Rõivafirma puhaskasum ulatus neljandas kvartalis 10,11 miljoni litini võrreldes 10,29 miljoni litiga 2013. aasta neljandas kvartalis.

2014. aastal oli Apranga käive koos käibemaksuga 633,5 miljonit litti, mis on 8,5% enam kui aasta eest. Kõige enam ehk 20,8% kasvas käive Eestis, sellele järgnes 12,5% kasv Lätis ja 4,5% kasv Leedus. Eestis avas firma 2014. aastal seitse uut poodi ning sulges kaks vana.

Terve aasta puhaskasum ulatus 38,45 miljoni litini, mis on sarnane tulemus 2013. aastaga.

Ettevõtte strateegia on viimastel aastatel luksuskaubamärkide müügi arendamine ning see on andnud häid tulemusi. Selle segmendi müük kasvas aastaga 67,5%.

Möödunud aastal avas Apranga 20 uut poodi, rekonstrueeris 8 ja sulges 7 poodi.

Osale arutelus

  • Birjo Must

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara