Jaanson: kaupmehed jahivad, kust saaks lille kas või sendi võrra odavamalt

"Lilleäri on sentide mäng - konkurents on väga tihe - on hulk hulgimüüjad, jaemüüjad, supermarketid  - kõik jahivad, kust saaks lille kas või sendi võrra odavamalt," kommenteeris lillemüügifirma Floreas omanik Rain Jaanson Eesti Ekspressile.

Vennad Raivo ja Rain Jaanson ajasid majandusbuumi ajal sõbralikult koos äri ning nende firma Floreas oli Eesti suuremaid ja edukamaid lillede hulgimüüjaid, mis vahendas kaupa aastas 4,5 miljoni euro eest ja kasumit tiksus igal aastal mitu miljonit. 

Majanduslanguse saabudes jooksis must kass vendade vahelt läbi ja kumbki läks edasi oma firmaga - nooremale vennale Raivole jäi firma Floreana ja vanem vend Rain asutas uue ning konkureeriva firma Floreas, mis võttis noorema venna firmalt ära ligi 1,5 miljoni euro eest käivet.

Rain rääkis Ekspressile, kuidas ta kaks korda nädalal hommikul kell viis märgib Tallinnas arvuti taga Hollandi lillebörsil ära soovitud lilled ja kogused ning kui oksjonid kell seitse käima lähevad, üritab keskpäevaks kõik vajaliku ära osta. Lilleoksjonitel müüakse langeva hinnaga - kel kõige suurem "nälg", see ostab kõige kallimalt. Lugege seda artiklit pikemalt edasi Eesti Ekspressist!
 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara